logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ona jest pod pełną kontrolą
15.01.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą

Ona jest pod pełną kontrolą

Your browser does not support the video tag.


Gdy przychodzi do niej sms, on pierwszy sięga po telefon. Nie pozwala jej wyjść na spotkanie w drogim naszyjniku. Bo ją kocha. A ona jest smutna, ale nie przeciwstawia mu się.

Hasło kampanii "This is abuse" ("To jest znęcanie się") brzmi: "Abuse in relationships isn’t always physical" ("Przemoc w związku nie musi być fizyczna"). Jak pokazuje spot, osoby dotknięte psychicznym znęcaniem się są kontrolowane przez partnera – w spocie mężczyzna przegląda wiadomości w telefonie swojej partnerki i decyduje, czy ma założyć naszyjnik, czy nie. Na stronie internetowej kampanii można znaleźć pomoc i dodatkowe informacje na temat psychicznego znęcania się w związku. Można zadać pytanie ekspertowi, jak również przeczytać historie osób, które są lub były w takich związkach.

W spocie wystąpili aktorzy z "Hollyoaks" – popularnego brytyjskiego serialu.

Katarzyna Łabuś



Nazwa kampanii:
This is abuse
Czas:
2013.12.4
Nadawca:
Home Office
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Osoby doświadczające psychicznego znęcania się w związku
Hasło kampani:
Abuse in relationships isn’t always physical (Przemoc w związku nie musi być fizyczna)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek