logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Odkrywanie skarpów Bałtyku
26.07.2016
Tematy: Wydarzenia

Odkrywanie skarpów Bałtyku



Skarp to największa płastuga bałtycka. W wielu wodach Europy stada dziko żyjących skarpi są przełowione. Grozi to także bałtyckim zasobom tego gatunku, dlatego Klub Gaja zajmuje się edukacją konsumentów. Klub Gaja i Stacja Morska im. Profesora Krzysztofa Skóry IOUG zapraszają na Dzień Ryby w Helu. Głównym bohaterem zabaw, konkursów i happeningów będzie właśnie skarp. Wydarzenie odbędzie się 30 lipca (sobota) 2016, godz. 11.00 – 17.00. 

Na placu przed wejściem do fokarium Stacji Morskiej im. Profesora. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, na uczestników będą czekać gry i zabawy Klubu Gaja. Na stoisku „Na stół ryba” będzie można udekorować swoją piernikową troć wędrowną, podczas zabawy „Rzeka idealna” zbudować z klocków Lego makietę rzeki od źródła aż do ujścia Bałtyku, a na zajęciach plastycznych „Kto tu mieszka” poznać niemal owalny kształt skarpia i jego skórę, dzięki której maskuje się na dnie. Na tych, którzy zdobędą najwięcej punktów w grze terenowej czeka „Dizajn z Rybą” czyli odbijanie szablonu skarpia na torbach na zakupy. Będzie także można zagrać w plenerowe „rybne” domino oraz grę planszową. Edukacja poprzez zabawę Klubu Gaja realizowana jest w ramach programu „Zaadoptuj rzekę”, którego partnerem strategicznym jest Fundacja PKO Banku Polskiego a merytorycznym Stacja Morska im. Profesora Krzysztofa Skóry IOUG w Helu.

O godzinie 15.00 Klub Gaja zaprasza na happening „Płyniemy ze Skarpiem Bałtyku”. Uczestnicy, którzy „popłyną” do Zatoki Puckiej otrzymają koszulki ze skarpiem. Na pomostach Parku Wydmowego edukatorzy Stacji Morskiej IOUG wyjaśnią, dlaczego bez ryb nie będzie rybaków, fok i morświnów. W Kinie Morświna będzie można obejrzeć filmy przyrodnicze. Na uczestników Dnia Ryby będą czekać także m. in.: Fotobudka dla dorosłych i dzieci i kolorowanki – MSC Polska (Marine Stewardship Council), „Ssaki Morskie. Błękitny Patrol” – WWF Polska, „Dlaczego ryby mają chorobę morską” – Wydział Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, „Krajobraz nadmorskich wydm” – Nadmorski Park Krajobrazowy oraz Błękitna Szkoła we Władysławowie, „Czy u rybitwy jest ochota na turbota?” – Grupa Badaczy Ptaków Wodnych KULIG oraz atrakcje przygotowane przez Miasto Hel.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek