logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > O tym nie mówi się na Facebooku
18.05.2012
Tematy: Kreacje / printy

O tym nie mówi się na Facebooku



Kreacje kampanii „SOS Violence“ mają uświadomić odbiorcom jak samotne są ofiary przemocy domowej w mieście pełnym ludzi, pozornie bezpiecznym i uporządkowanym. Każdemu z trzech zdjęć towarzyszy inne hasło ujęte w ramkę wyciętą z Facebooka, tę, w którą zazwyczaj wpisuje się swój „status“.

Jednym zdaniem opowiadają o sytuacji kobiety, która jest ofiarą przemocy domowej: „Meredith Cook is at a crossroads with nowhere to go“ (Meredith Cook jest na rozstajach nie wiedząc dokąd pójść), „Alison Newman is at the office, afraid to go home“ (Alison Newman jest w biurze, boi się wrócić do domu), „Liz Tieg is at a horrible place in her life with Barbara“ (Liz Tieg jest w strasznym punkcie swego życia, z Barbarą). Nawiązanie do facebookowego sposobu komunikacji nie jest zabiegiem przypadkowym. Unaocznia, że są rzeczy, o których trudno powiedzieć znajomym.

Kampanię przygotowała agencja Brad z Kanady na zlecenie organizacji SOS Violence Conjugale. Zadaniem organizacji jest przeciwdziałanie przemocy domowej.
Paulina Wajszczak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek