logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  17.09.2010

Niezwykle zwyczajnie z ADHD

Your browser does not support the video tag.


Nie mów: „Przestań błaznować przy stole!” – powiedz: „Trzymaj łyżkę w prawej ręce!” Nie mów: „Przestań się wiercić!” – powiedz: „Usiądź prosto, twarzą do tablicy!”. Nie mów: „Posprzątaj pokój po zabawie!” – powiedz: „Włóż klocki do pudełka!” – radzą specjaliści od ADHD – zespołu nadpobudliwości psychoruchowej. Sukces dziecka nadpobudliwego zależy od wiedzy, jaką mają na temat ADHD rodzice i nauczyciele oraz od ich zaangażowania w pracę z dzieckiem. Nierozpoznane ADHD u dziecka zmniejsza jego szanse na prawidłowy rozwój.

17 września rozpoczyna się kampania promująca Tydzień Świadomości ADHD (20-26 września), obchodzony w Polsce po raz pierwszy.

Głównym celem kampanii jest podniesienie w społeczeństwie rzetelnej, bazującej na naukowych faktach wiedzy nt. ADHD, a tym samym zwiększenie zrozumienia i akceptacji dla chorujących na ADHD dzieci.

W ramach kampanii zaplanowane zostało interdyscyplinarne spotkanie inaugurujące Tydzień, kampanię informacyjną i reklamową w mediach, działania edukacyjne skierowane do rodziców, nauczycieli, pedagogów, psychologów oraz studentów wydziałów psychologii i pedagogiki (ulotki, plakaty, konkurs na konspekt lekcji nt. ADHD) oraz spotkanie warsztatowe podsumowujące kampanię na początku grudnia.

Inicjatorem kampanii jest Polskie Towarzystwo ADHD , które od 5 lat prowadzi działania mające na celu nagłośnienie i prezentowanie problemu ADHD zarówno szerokim premiom społecznym, jak i urzędom i osobom mającym bezpośredni wpływ na jakość życia osób z ADHD. Za strategię, kreację kampanii i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mondo.Spot reklamowy wyreżyserował Darek Zatorski, a produkcję powierzono studiu Samolot.tv.

Kampanię patronatem objęli: Ministerstwo Zdrowia, Rzecznik Praw Dziecka, Kuratorium Oświaty w Warszawie, Komitet Ochrony Praw Dziecka, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Wydział Psychologii UW, Wydział Pedagogiczny UW, Dziennikarski Klub Promocji Zdrowia,


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tydzień Świadomości ADHD
Czas:
2010.9.17 - 2010.9.26
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polskie Towarzystwo ADHD
Media:
Telewizja, radio, internet, ulotki, plakaty, eventy
Wykonawca:
Mondo
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, dodatkowo: rodzice, nauczyciele, pedagodzy, psychologowie
Hasło kampani:
Daj swemu dziecku szansę żyć niezwykle zwyczajnie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek