logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niedopałki maszerują parami
11.02.2013
Tematy: Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko

Niedopałki maszerują parami



"Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew", a środkiem w stronę morza sunie – pochód śmieci. Plastikowe korki, niedopałki, torebki foliowe, plastikowe sztućce i wiele innych powstają z piasku i atakują ze zdwojoną siłą.

Francuska kampania pod nazwą "Plastic invasion" (Inwazja plastiku) skierowana jest zarówno do wszystkich, którzy zaśmiecają plaże jak i do chętnych, by ją z tych śmieci oczyścić. Inicjatorzy ostrzegają przed inwazją śmieci i nawołują do pełnej mobilizacji, by powstrzymać plastikowy ślad, jaki ludzie pozostawiają po sobie. I choć niezbędna jest długotrwała zmiana mentalności plażowiczów, działania można podjąć już, przystępując do akcji oczyszczania plaży w dniach 21-24 marca. Założyciele Fundacji Surfrider, na swojej oficjalnej stronie nakłaniają by zastanowić się – co, jeśli człowiek straci to co kocha, to co sprawia mu przyjemność? W ten sposób wyjaśniają sami swoje zaangażowanie w ochronę tego co kochają najbardziej – wodę, fale i plażę – i nie zamierzają spocząć w swoich działaniach, póki zaśmiecanie plaż będzie tak powszechne jak obecnie.     

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Plastic invasion
Czas:
2013.2.8 - 2013.3.24
Nadawca:
Surfrider Foundation
Media:
Plakat
Wykonawca:
Young & Rubicam (Paris)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Stop the invasion. Let's reduce our plastic footprint, the sea is full. Beach cleanup days from 21th to 24th of march (Zatrzymać inwazję. Zmniejszmy nasz plastikowy ślad, morze jest pełne. Dzień oczyszczania plaży od 21th do 24 marca)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek