logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Inne
   ──────  08.08.2013

Niech niania weźmie się do nauki!

Your browser does not support the video tag.


Jak to jest żyć pod jednym dachem z niewykwalifikowaną nianią opowiada trójka sympatycznych maluchów. Koszmar związany z przycinaniem włosów, życie w nieustannym lęku, źle założone i uwierające pieluchy, okropne i rutynowe jedzenie – to tylko niektóre z licznych kłopotów, z jakimi muszą się zmierzyć podopieczni. Apelują więc oni do swoich opiekunek: „Błagam, zapisz się na kurs!”. 

Sceny, które mogłyby stać się fragmentami koszmarów niejednego rodzica, posłużyły za treść najnowszej kampanii Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, która zachęca do podjęcia kursu dla opiekunek dla dzieci. Celem tej kampanii jest zachęcanie wszystkich osób, które chciałyby dorabiać jako opiekunki do dzieci, do skorzystania z bezpłatnego szkolenia.

W filmie zwrócono uwagę, że często opiekunkami są młode dziewczyny, które nie mają wystarczającego doświadczenia w zajmowaniu się dziećmi: nie wiedzą, jak uspokoić płaczące dziecko, podzielić uwagę pomiędzy dwójkę maluchów czy zaradzić na ból brzucha. Jest to sytuacja bardzo stresująca, zarówno dla opiekunki, ale także, a może przede wszystkim, dla dziecka. Z pomocą pośpieszyła więc organizacja, która stworzyła specjalny tutorial, gdzie krok po kroku przyszłe nianie mogą zgłębić tajniki opieki nad dziećmi, a następnie wziąć udział w już stacjonarnym treningu.

Pomysł opracowania przewodnika bycia nianią wydaje się być strzałem w dziesiątkę, podobnie jak sam pomysł na film. Uzmysławia on bowiem, że brak doświadczenia u opiekunek jest szczególnie dotkliwy dla dzieci i może skutecznie uprzykrzyć im życie. Można więc mieć nadzieję, że instruktaż, o ile zyska popularność, poprawi dolę niejednego dziecka.

Małgorzata Osowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Babysitter training
Czas:
2013.7.27
Tematy:
Inne
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
American Red Cross
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBDO (Atlanta)
Adresaci:
Osoby rozważające pracę w charakterze opiekunki do dzieci





polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 25.04.2022

    Niemy krzyk


  • 21.04.2022

    Z tylnego siedzenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek