Dziecięce marzenia to na przykład te o lataniu, o byciu niepokonanym i niewidzialnym, o byciu superbohaterem, który walczy ze złem i zawsze zwycięża. Przedstawione w krótkim spocie dzieci sięgają głęboko do swojej wyobraźni, by stać się nimi jak najszybciej i zdążyć, zanim znów ktoś dorosły wejdzie do ich pokoju. Chłopiec stojący w otwartym oknie, drugi całym ciałem blokujący drzwi i dziewczynka zasłaniająca rękami oczy powtarzają: „I can fly” ("Mogę latać"), „I’m invincible” ("Jestem niepokonany"), „I’m invisible” ("Jestem niewidzialna") – zdania, które pozwalają im wierzyć, że mają nadprzyrodzone zdolności, które ochronią je przed przemocą.
Brutalna rzeczywistość jest jednak inna, superbohaterowie nie istnieją, w przeciwieństwie do dorosłych, którzy krzywdzą dzieci. Ruch klamki otwierającej drzwi do dziecięcego pokoju pozwala zrozumieć, przed kim i przed czym dzieci pragną się bronić.
Wyjątkowo spokojna sceneria i subtelne, delikatne wprowadzenie powodują, że przekaz kampanii„Superheroes do not exist” ("Superbohaterowie nie istnieją"), trafia do odbiorcy dopiero pod koniec spotu. Kampania została przygotowana na zlecenie fundacji Alia2 od lat walczącej z przemocą wobec dzieci.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”