Okazuje się, że zwierzęta potrafią płakać. Łzy cierpiących czapli i wieloryba personifikują zwierzęta, wzbudzają współczucie, ostrzegają. Alarmuje także hasło kampanii: „Nature can’t Take it anymore” (Natura nie może już tego znieść).
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na zjawisko i konsekwencje intensywnych połowów ryb. Sea Shepherd Conservation Society (SSCS), które prowadzi kampanię, to międzynarodowa organizacja non – profit, która chroni morską faunę i florę oraz zagrożone gatunki zwierząt. SSCS przeciwstawia się zabijaniu zwierząt oraz połowom ryb z naruszeniem obowiązującego prawa.
Kreacje przygotowała agencja reklamowa Heads z siedzibą w Rio de Janerio. Więcej informacji można uzyskać na stronie seashepherd.org.br
Paweł Michaluk
Nazwa kampanii:
Tears
Czas:
2012.6.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Sea Shepherd
Media:
Plakaty, billboardy
Wykonawca:
Heads (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Konsumenci, poławiacze ryb
Hasło kampani:
Nature can’t Take it anymore (Przyroda nie może już tego znieść)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?