Okazuje się, że zwierzęta potrafią płakać. Łzy cierpiących czapli i wieloryba personifikują zwierzęta, wzbudzają współczucie, ostrzegają. Alarmuje także hasło kampanii: „Nature can’t Take it anymore” (Natura nie może już tego znieść).
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na zjawisko i konsekwencje intensywnych połowów ryb. Sea Shepherd Conservation Society (SSCS), które prowadzi kampanię, to międzynarodowa organizacja non – profit, która chroni morską faunę i florę oraz zagrożone gatunki zwierząt. SSCS przeciwstawia się zabijaniu zwierząt oraz połowom ryb z naruszeniem obowiązującego prawa.
Kreacje przygotowała agencja reklamowa Heads z siedzibą w Rio de Janerio. Więcej informacji można uzyskać na stronie seashepherd.org.br
Paweł Michaluk
Nazwa kampanii:
Tears
Czas:
2012.6.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Sea Shepherd
Media:
Plakaty, billboardy
Wykonawca:
Heads (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Konsumenci, poławiacze ryb
Hasło kampani:
Nature can’t Take it anymore (Przyroda nie może już tego znieść)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach