Mężczyzna przygotowuje się do świąt pakując prezenty, nie będąc przy tym w nic ubrany. Jego ekscentryczne zachowanie nie wynika jednak z nudystycznych upodobań, lecz ma zachęcać do postawy proekologicznej, którą można zawrzeć w słowach "Give Naked" (Daj nagi).
Bohater filmu reklamowego wykonuje osobliwe gesty – nadyma brzuch oraz goli klatkę piersiową – aby zilustrować słowa lektora perorującego o ciemnych stronach zwyczaju obdarowywania się prezentami. W okresie świątecznym Amerykanie wytwarzają o 25% odpadów więcej. Pochodzą one w dużej mierze z papierów do pakowania prezentów, do produkcji których potrzeba wyciąć 30 milionów drzew. Można temu w prosty sposób zaradzić, "dając (prezent) nagi" – czyli opakowany w materiały znalezione w swoim otoczeniu, jak np. kolorowe gazety.
Proponowane w spocie autorstwa Preston Kelly postępowanie wymaga nieco kreatywności. Dlatego organizatorzy kampanii zachęcają do dzielenia się swoimi pomysłami i zdjęciami oryginalnie owiniętych prezentów na portalu internetowym give-naked.org oraz do umieszczania tematycznych Hashtagów na Twitterze. Do 31 grudnia każda taka aktywność będzie premiowana jednym dolarem dla Oxfam America.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”