────── 02.02.2010
Na nie nigdy nie jest za późno
"Każdy z nas ma marzenia, ale nie każdy ma szansę by je zrealizować" – mówi Małgorzata Kożuchowska w reklamie kampanii 1% "Uwierz w marzenia" Fundacji Mam Marzenie, której zamierzeniem jest dotarcie do jak największego grona podatników – osób mogących i chcących podzielić się swoim podatkiem 1% – na rzecz realizacji marzeń dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu.
Kampania od lutego prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie i internecie. Media nieodpłatnie, bądź za symboliczna złotówkę, udostępniły Fundacji swoje powierzchnie reklamowe i czas antenowy
Nazwa kampanii:
Uwierz w marzenia
Czas:
2010.2.1 - 2010.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Mam Marzenie
Media:
Telewizja, radio, internet, prasa
Wykonawca:
Adliner
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Uwierz w marzenia, na nie nigdy nie jest za późno
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce