Wiatr we włosach, szybki seks, karuzela i pośpiech na drodze mogą mieć fatalne skutki. Przekonuje o tym spot rozpoczętej właśnie kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego "Nie zasuwaj – włącz myślenie". Kampania ma dotrzeć do 82 procent Polaków w wieku 18 – 50 lat.
Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy – zwłaszcza samochodem. Początkowo przyjemny dreszczyk szaleństwa na karuzeli może przerodzić się w mdłości, na drodze doprowadzić do czyjejś smierci. Efektem ostatecznym kampanii ma być zminiejszenie liczby wypadków drogowych.
Kampania realizowana będzie w mediach internetowcyh, telewizji, radiu, prasie. Plakaty kampanii pojawią się w autobusach, planowane są również działania niestandardowe w przestrzeni publicznej.
Koszt akcji to 5 milionów złotych, które wyłożył Bank Światowy. Jej wykonawcami na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Ministerstwo Infrastruktury) są: Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?