logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  08.06.2011

Myśleć. Nie zasuwać

Your browser does not support the video tag.


Wiatr we włosach, szybki seks, karuzela i pośpiech na drodze mogą mieć fatalne skutki. Przekonuje o tym spot rozpoczętej właśnie kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego "Nie zasuwaj – włącz myślenie". Kampania ma dotrzeć do 82 procent Polaków w wieku 18 – 50 lat.

Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy – zwłaszcza samochodem. Początkowo przyjemny dreszczyk szaleństwa na karuzeli może przerodzić się w mdłości, na drodze doprowadzić do czyjejś smierci. Efektem ostatecznym kampanii ma być zminiejszenie liczby wypadków drogowych.

Kampania realizowana będzie w mediach internetowcyh, telewizji, radiu, prasie. Plakaty kampanii pojawią się w autobusach, planowane są również działania niestandardowe w przestrzeni publicznej. 

Koszt akcji to 5 milionów złotych, które wyłożył Bank Światowy. Jej wykonawcami na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Ministerstwo Infrastruktury) są: Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Prędkość zabija. Włącz myślenie.
Czas:
2011.6.8 - 2011.8.30
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Media:
Internet, telewizja, prasa, radio, outdoor, ambient
Wykonawca:
Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor
Adresaci:
Mieszkańcy Polski w wieku 18 - 50 lat
Hasło kampani:
Kręci cię ostra jazda? Na drodze prędkość zabija.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek