Wiatr we włosach, szybki seks, karuzela i pośpiech na drodze mogą mieć fatalne skutki. Przekonuje o tym spot rozpoczętej właśnie kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego "Nie zasuwaj – włącz myślenie". Kampania ma dotrzeć do 82 procent Polaków w wieku 18 – 50 lat.
Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy – zwłaszcza samochodem. Początkowo przyjemny dreszczyk szaleństwa na karuzeli może przerodzić się w mdłości, na drodze doprowadzić do czyjejś smierci. Efektem ostatecznym kampanii ma być zminiejszenie liczby wypadków drogowych.
Kampania realizowana będzie w mediach internetowcyh, telewizji, radiu, prasie. Plakaty kampanii pojawią się w autobusach, planowane są również działania niestandardowe w przestrzeni publicznej.
Koszt akcji to 5 milionów złotych, które wyłożył Bank Światowy. Jej wykonawcami na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Ministerstwo Infrastruktury) są: Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku