logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Muzycznie dla Białorusi
19.03.2009
Tematy: Wydarzenia

Muzycznie dla Białorusi



“Solidarni z Białorusią” – pod takim hasłem w najbliższą niedzielę, 22 marca, po raz czwarty odbędzie się koncert, w którym wezmą udział artyści z Polski i Białorusi. Impreza organizowana w geście solidarności z narodem białoruskim będzie miała miejsce na Placu Teatralnym w Warszawie.

W tym roku na koncercie wystąpią: Tymon Tymański, Sidney Polak, Gutek, Czesław Śpiewa, Grzegorz Markowski, Halina Frąckowiak, Adam Nowak, Izrael, Maleo Reggae Rockers, Eastwest Rockers, Dali, Miód, Andee Karp, Wałoszyn, Nastia, Alicja Janosz. Na scenie pojawią się także inni znani polscy aktorzy i ludzie kultury, którzy swoją obecnością chcą podkreślić solidarność z Białorusinami.

W tym roku “Solidarni z Białorusią” to nie tylko koncert, ale cały cykl wydarzeń pod hasłem „Usłysz Białoruś!”. Przez cały tydzień odbywają się pokazy filmów, koncerty tematyczne, happeningi i debaty. Zwieńczeniem tych wydarzeń jest wielki koncert będący najgłośniejszym wyrazem poparcia dla demokratycznej Białorusi. W tym roku spotkanie odbędzie się po to, żeby przypomnieć Prezydentowi Białorusi, że widzi go cały świat, a także, że powierzchowne zmiany to jeszcze nie demokracja.

Akcja zakończy się 25 marca ulicznym happeningiem przy pomniku Kopernika w Warszawie z okazji białoruskiego Dnia Niepodległości, zakazanego przez władze, a mimo to obchodzonego przez opozycję.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.uslyszbialorus.pl
M. Czerepak








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek