logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  18.10.2008

Mówienie nie boli



W Australii trwa kampania „It doesn’t hurt to speak up” pokazująca na reklamach drastyczne zdjęcia młodych osób, które zostały poważnie poszkodowane w trakcie pracy. Organizacja Worksafe Victoria chce zachęcić pracowników by nie bali się informować swoich pracodawców o zagrożeniach, które widzą w swoich miejscach pracy. Milczenie może skutkować utratą zdrowia, a nawet kalectwem. Kreacje wykonała agencja Grey.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 29.11.2023

    Na światło dzienne


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Cisza aż dudni


  • 23.11.2023

    DeepSteki


  • 22.11.2023

    Prawda jest taka


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek