logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Młodzież debatuje we Wrocławiu
31.05.2013
Tematy: Wydarzenia

Młodzież debatuje we Wrocławiu



Fundacja TDM2000 Polska zaprasza na debatę, zorganizowaną w ramach projektu „Europejski Tydzień Młodzieży – Zaangażuj się!”. Debata odbędzie się 1 czerwca o godzinie 15.00 w sali koncertowej PPM Zajezdnia przy ul. Legnickiej 65 we Wrocławiu.

Debata będzie dotyczyła polityki młodzieżowej realizowanej we Wrocławiu, szans oraz wyzwań, jakie stoją przed młodymi ludźmi, programów unijnych skierowanych do młodzieży oraz oferty dolnośląskich organizacji pozarządowych.

Wśród zaproszonych gości będą Michał Jaros – poseł na sejm RP, Platforma Obywatelska; Paweł Dębek – prezes Dolnośląskiej Rady ds. Młodzieży; Jarosław Wiśniewski – ekspert British Council ds. młodzieży; Rafał Czepil – radny Rady Miejskiej Wrocławia oraz członek Parlamentu Młodzieży Wrocławia.

Europejski Tydzień Młodzieży to międzynarodowe przedsięwzięcie organizowane w całej Europie z inicjatywy Komisji Europejskiej. W tym roku po raz szósty młodzi ludzie mają szansę na publiczne przedstawienie swoich poglądów na tematy ich dotyczące i mające wpływ na ich przyszłość. Tegoroczna edycja ETM będzie się koncentrować na czterech zagadnieniach: podnoszeniu świadomości obywatelstwa europejskiego, aktywnym uczestnictwie młodzieży w życiu społecznym i publicznym, oddziaływaniu i efektach działających od 25 lat europejskich programów młodzieżowych oraz promowaniu aktywnego udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego.

Fundacja TDM2000 Polska to polski oddział sieci TDM2000, promującej rozwój osobisty i zawodowy młodych ludzi.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek