Młodzi Brytyjczycy zalegli na wysypiskach śmieci
Otoczeni stertą śmieci młodzi Brytyjczycy, bez wyraźnego sprzeciwu leżą między kawałkami kartonów, zużytymi opakowaniami i innymi odpadami. Nie ruszają się mimo że wysypisko przetrząsane jest przez wielkie kopary. "Find education. Find training. Find jobs. Find thefutureyou.org.uk" (Znajdź szkołę. Znajdź szkolenie. Znajdź pracę. Znajdź thefutureyou.org.uk) – namawia hasło towarzyszące obrazowi.
Kampania "FutureYou" ("Przyszły Ty"), skierowana jest do młodych obywateli Wielkiej Brytanii, ludzi pomiędzy 14 a 25 rokiem życia. Jak informują reklamy, dla miliona osób w tym wieku przyszłość rysuje się w ciemnych barwach – zagubienie i bierność w chaosie bezwartościowych odpadków.
Celem kampanii jest pomoc osobom, które odczuwają choć minimalną motywację do tego by zrobić coś ze swoją przyszłością. Za pośrednictwem strony internetowej www.thefutureyou.org.uk mogą wybrać odpowiedni kierunek dalszego kształcenia oraz odnaleźć się na rynku pracy. Strona jest specyficznym serwisem społecznościowym, w którym ważną rolę pełnią tzw. mentorzy. Można z nimi rozmawiać o wszystkich swoich trudnościach i wątpliwościach związanych z planowaniem przyszłości i realizowaniem swoich planów.
Reklamy i spot kampanii, której nadawcą jest organizacja Beatbullying, został przygotowany przez agencję M&C Saatchi.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń