logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Miasto dziś i jutro” na konferencji w Krakowie
13.09.2016
Tematy: Wydarzenia

„Miasto dziś i jutro” na konferencji w Krakowie



Jeszcze można zgłaszać się na XIII Konferencję PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, która odbędzie się w dniach 28-30 września w Krakowie. Gościem specjalnym tegorocznej edycji będzie Maciej Orłoś. W trakcie konferencji odbędzie się gala V edycji Kryształów PR-u – nagród dla najlepszych kampanii i działań promocyjnych w instytucjach publicznych. Głównymi tematami spotkania będą najważniejsze narzędzia, trendy, doświadczenia i wyzwania komunikacji 2016 roku w instytucjach publicznych. Temat przewodni brzmi „Miasto dziś i jutro”.

W programie znajduje się kilkanaście wykładów autorskich, panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania z ekspertami public relations w Polsce. W tym roku oprócz Macieja Orłosia, który opowie o najczęstszych błędach popełnianych podczas wystąpień publicznychi sposobach ich unikania, na konferencji wystąpią też szefowieagencji PR-owych Sebastian Chachołek (Grupa PRC), Adam Łaszyn (Alert Media Communications i MeritumLab) i eksperci którzy budowali komunikację kryzysową i schematy działania w sytuacjach zagrożenia: w policji – Mariusz Sokołowski (były rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji), Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego – Maciej Karczyński (były Rzecznik Prasowy ABW), wojsku – płk rez. dr Dariusz Kryszk (były Główny Specjalista Departamentu Prasowo-Informacyjnego oraz Departamentu Komunikacji Społecznej MON). Swoje wykłady dotyczące skutecznej komunikacji wygłoszą Sebastian Bykowski (Wiceprezes Zarządu Press Service Monitoring Mediów,partnera konferencji) i Dariusz Tworzydło (Prezes Zarządu Agencji Public Relations Exacto).

Gośćmi konferencji będą także społecznicy z organizacji Napraw Sobie Miasto, którzy zajęli się m.in. pustostanami w Katowicach, a także prowadzą konsultacje społeczne na temat zagospodarowania przestrzeni czy placów w centrach miast. Będą też przedstawiciele miast, w których z sukcesem realizowano w ostatnich latach kampanie wizerunkowe: Mieczysław Kieca, prezydent Wodzisławia Śląskiego, Radosław Jęcek, burmistrz Karpacza, Waldemar Bojarun, wiceprezydent Katowic czy Agnieszka Staniszewska, zastępca dyrektora kancelarii prezydenta Krakowa.

W trakcie konferencji odbędzie się gala wręczenia Kryształów PR-u. W tym konkursie nagrody za najlepsze kampanie promocyjne przyznawane są tylko jednostkom samorządu terytorialnego, administracji państwowej oraz spółkom samorządowym w sześciu kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej. Gala planowana jest na 29 września w zabytkowym budynku Zakładu Uzdatniania Wody na krakowskich Bielanach.

Organizatorami wydarzenia są: Grupa PRC oraz Urząd Miasta Krakowa. Co roku w konferencji udział bierze ponad 150 uczestników, głównie prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w sektorze publicznym. Więcej informacji znajduje się na stronie www.prwsamorzadzie.pl.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek