logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Inne
   ──────  11.07.2013

Męski, odpowiedzialny, totalny kozak

Your browser does not support the video tag.


Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek wystąpili w kampanii społecznej Muzeum Powstania Warszawskiego, która ma promować szlachetne postawy: altruizm, lojalność, odwagę.

Akcja „Rozejrzyj się. Może go znasz?” poprzedza III edycję Nagrody im. Jana Rodowicza „Anody”. Muzeum Powstania Warszawskiego po raz trzeci chce uhonorować współczesnych bohaterów – ludzi, którzy nie muszą walczyć w obronie podstawowych wartości, lecz mogą je urzeczywistniać w wolnej Polsce. Wyróżnienie przyznawane jest w dwóch kategoriach: za postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania oraz za wyjątkowy czyn. Zbieranie zgłoszeń kandydatów do III edycji Nagrody rozpocznie się 1 sierpnia na stronie www.anoda.org. Statuetki zostaną wręczone 7 marca 2014 roku, w 91. rocznicę urodzin Jana Rodowicza „Anody”.

Jan Rodowicz „Anoda” to 21-letni, legendarny uczestnik Powstania Warszawskiego, ale i przyjaciel, optymista, człowiek, na którego zawsze można było liczyć. To ważne, aby młode pokolenie Polaków nie tylko pamiętało o bohaterach znanych z kart historii, ale wierzyło, że także tu i teraz można kierować się takimi samymi wartościami. Być bohaterem na miarę swoich czasów. – powiedział Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego.

Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne na antenie TVP 1, w Programie Pierwszym Polskiego Radia, działania w internecie oraz public relations. Za koncepcję i reżyserię spotu odpowiada Anna Gołębicka, specjalistka ds. marketingu w branży medialnej i producenckiej. Muzykę przygotował Bartosz Chajdecki – twórca m.in. ścieżki dźwiękowej do serialu „Czas honoru”. Spot wyprodukował dom produkcyjny Black Rabbit.

W spocie, będącym zapisem rozmów o wartościach, aktorzy opisują, jakimi cechami charakteru powinien odznaczać się według nich przyjaciel, osoba, z którą chcą spędzać czas, bohater.

Muzeum Powstania Warszawskiego otwarto w 2004 roku w 60. rocznicę wybuchu Powstania. Mieści się w dawnej elektrowni tramwajowej, zabytku architektury przemysłowej z początku XX w., u zbiegu ulic Przyokopowej i Grzybowskiej na Woli.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Rozejrzyj się. Może go znasz? Jan Rodowicz
Czas:
2013.7.10
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Inne
Kraje:
Polska
Nadawca:
Muzeum Powstania Warszawskiego
Media:
Telewizja, radio
Wykonawca:
Anna Gołębicka, Black Rabbit
Adresaci:
Ludzie młodzi
Hasło kampani:
Rozejrzyj się. Może go znasz?





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek