W szpitalu onkologii dziecięcej w kilku uczęszczanych miejscach postawiono specjalne telewizory – na monety. Po wrzuceniu monety włączał się film – darczyńca uruchamiał w ten sposób całą lawinę wydarzeń: opłacanie światła, płatność za wodę, utrzymanie i wyposażenie ambulansu i finalnie radość małego pacjenta. Jedna moneta wprawiała w ruch cały łańcuch powiązanych ze sobą sytuacji zilustrowanych dziecięco i bajkowo, ale w kontekście miejsca wyświetlania filmu, ta bajkowość nabierała głębszego sensu.
W ten sposób brazylijska organizacja GRAACC – Grupa Wsparcia Dla Dzieci i Młodzieży Chorych Na Raka – w lipcu br. w placówce medycznej, z która współpracuje, realizowała kampanię pod nazwą „Coin”. Celem wyświetlanego tam filmu było pokazanie, w interesujący i zabawny sposób, na co przeznaczane są datki i zachęcenie dotychczasowych darczyńców do dalszego wspierania organizacji.
Film zdobył srebrną nagrodę na Wave Festival 2009.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”