logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mała moneta i wielka lawina
07.07.2009
Tematy: Kampanie, Brazylia, Pomoc społeczna

Mała moneta i wielka lawina

Your browser does not support the video tag.


W szpitalu onkologii dziecięcej w kilku uczęszczanych miejscach postawiono specjalne telewizory – na monety. Po wrzuceniu monety włączał się film – darczyńca uruchamiał w ten sposób całą lawinę wydarzeń: opłacanie światła, płatność za wodę, utrzymanie i wyposażenie ambulansu i finalnie radość małego pacjenta. Jedna moneta wprawiała w ruch cały łańcuch powiązanych ze sobą sytuacji zilustrowanych dziecięco i bajkowo, ale w kontekście miejsca wyświetlania filmu, ta bajkowość nabierała głębszego sensu.

W ten sposób brazylijska organizacja GRAACC – Grupa Wsparcia Dla Dzieci i Młodzieży Chorych Na Raka – w lipcu br. w placówce medycznej, z która współpracuje, realizowała kampanię pod nazwą „Coin”. Celem wyświetlanego tam filmu było pokazanie, w interesujący i zabawny sposób, na co przeznaczane są datki i zachęcenie dotychczasowych darczyńców do dalszego wspierania organizacji.

Film zdobył srebrną nagrodę na Wave Festival 2009.
K. Kamińska



Nazwa kampanii:
Coin
Czas:
2009.7.1 - 2009.7.31
Nadawca:
GRAACC
Media:
Spot emitowany w szpitalach
Wykonawca:
OgilvyInteractive
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Each coin counts. Donate.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek