W szpitalu onkologii dziecięcej w kilku uczęszczanych miejscach postawiono specjalne telewizory – na monety. Po wrzuceniu monety włączał się film – darczyńca uruchamiał w ten sposób całą lawinę wydarzeń: opłacanie światła, płatność za wodę, utrzymanie i wyposażenie ambulansu i finalnie radość małego pacjenta. Jedna moneta wprawiała w ruch cały łańcuch powiązanych ze sobą sytuacji zilustrowanych dziecięco i bajkowo, ale w kontekście miejsca wyświetlania filmu, ta bajkowość nabierała głębszego sensu.
W ten sposób brazylijska organizacja GRAACC – Grupa Wsparcia Dla Dzieci i Młodzieży Chorych Na Raka – w lipcu br. w placówce medycznej, z która współpracuje, realizowała kampanię pod nazwą „Coin”. Celem wyświetlanego tam filmu było pokazanie, w interesujący i zabawny sposób, na co przeznaczane są datki i zachęcenie dotychczasowych darczyńców do dalszego wspierania organizacji.
Film zdobył srebrną nagrodę na Wave Festival 2009.
K. Kamińska
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu