logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie
   ──────  07.05.2008

Luźny Edek i jego oferty



Rozpoczęła się 3.edycja kampanii pro-związkowej, tym razem z energicznym handlowcem – Luźnym Edkiem – w roli głównej. Jej celem jest pomoc tym małżeństwom, które przechodzą kryzys. Na stronie internetowej Easy Eddy znajduje się np. żartobliwy tłumacz żon wyjaśniający co oznaczają pewne pojęcia (podstawowe codzienne wyrażenia) wypowiadane przez kobiety. Nie trudno się domyślić, że oznaczają co innego, niż dosłownie rozumiane.

Kampania amerykańskiej organizacji Family Resources Inc., której 1.edycja miała miejsce na początku kwietnia br., miała początkowo promować instytucję małżeństwa, ale badania wykazały, że nie taka jest potrzeba społeczeństwa – małżeństwo jest bardzo wysoko oceniane i stanowi cel ogromnej większości Amerykanów. Problemem jest dobre zaplanowanie związku, umiejętność bycia w nim i dbania o relacje oraz zbytnia łatwość podejmowania decyzji o rozwodzie.

Małżeństwo organizatorzy kampanii porównują do drużyny sportowej, w której potrzebne są i silne relacje i wspólne dążenie do celu i dobra komunikacja i trening. Proponują parom, małżeństwom, a także nastolatkom warsztaty edukujące w zakresie umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności do szanowania poglądów różniących się od swoich.

Kwietniowa edycja kampanii – Marriage: product and price – zachęcała pary narzeczonych do spokojnego przemyślenia decyzji o zawarciu związku małżeńskiego. Im więcej rozwagi tym mniej separacji i rozwodów. Prawdziwym wyzwaniem jest nie tyle zawarcie małżeństwa, co utrzymanie go. Działania edukacyjne i medialne Family Resources Inc., w ramach programu "You and Me – We" dążą właśnie do budowania trwałych związków.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Are you ready for Eddy?; Marriage: product and price
Czas:
2008.4.7 - 2008.10.13
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Family Resources Inc.
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
Salter>Mitchell
Adresaci:
Osoby dorosłe - szczególnie małżeństwa i narzeczeństwa, nastolatkowie





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek