Rozpoczęła się 3.edycja kampanii pro-związkowej, tym razem z energicznym handlowcem – Luźnym Edkiem – w roli głównej. Jej celem jest pomoc tym małżeństwom, które przechodzą kryzys. Na stronie internetowej Easy Eddy znajduje się np. żartobliwy tłumacz żon wyjaśniający co oznaczają pewne pojęcia (podstawowe codzienne wyrażenia) wypowiadane przez kobiety. Nie trudno się domyślić, że oznaczają co innego, niż dosłownie rozumiane.
Kampania amerykańskiej organizacji Family Resources Inc., której 1.edycja miała miejsce na początku kwietnia br., miała początkowo promować instytucję małżeństwa, ale badania wykazały, że nie taka jest potrzeba społeczeństwa – małżeństwo jest bardzo wysoko oceniane i stanowi cel ogromnej większości Amerykanów. Problemem jest dobre zaplanowanie związku, umiejętność bycia w nim i dbania o relacje oraz zbytnia łatwość podejmowania decyzji o rozwodzie.
Małżeństwo organizatorzy kampanii porównują do drużyny sportowej, w której potrzebne są i silne relacje i wspólne dążenie do celu i dobra komunikacja i trening. Proponują parom, małżeństwom, a także nastolatkom warsztaty edukujące w zakresie umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności do szanowania poglądów różniących się od swoich.
Kwietniowa edycja kampanii – Marriage: product and price – zachęcała pary narzeczonych do spokojnego przemyślenia decyzji o zawarciu związku małżeńskiego. Im więcej rozwagi tym mniej separacji i rozwodów. Prawdziwym wyzwaniem jest nie tyle zawarcie małżeństwa, co utrzymanie go. Działania edukacyjne i medialne Family Resources Inc., w ramach programu "You and Me – We" dążą właśnie do budowania trwałych związków.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food