Na ścianie w ramkach wiszą zdjęcia czterech osób w różnym wieku, z których tylko jedno różni się zasadniczo od innych. Portrety trzech pierwszych opatrzone są czarnym kirem, który czyni je zdjęciami żałobnymi. Tylko ostatni sportretowany mężczyzna żyje, bo używa pasów bezpieczeństwa.
Czytelną kreację do kampanii prowadzonej w styczniu br. przygotowała agencja Scholz & Friends NRW na zlecenie Niemieckiej Organizacji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Rokrocznie w Niemczech dochodzi do 2 milionów wypadków drogowych. Do ich przyczyn zalicza się przede wszystkim nadmierną prędkość, jazdę pod wpływem alkoholu, a także brak zapiętych pasów bezpieczeństwa. Jak wynika ze statystyk, jedna na dziewięć ofiar wypadków mogłaby żyć, gdyby zapięła pasy.
Organizacja Deutsche Verkehrswacht istnieje w Niemczech od ponad 85 lat. Działa w wielu obszarach związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego: organizuje szkółki rowerowe dla dzieci i młodzieży, kursy nauki jazdy dla młodych i dojrzałych kierowców oraz szkolenia BHP. Co roku z jej programów, inicjatyw i eventów korzysta około 2,5 miliona ludzi.
M. Juźwiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”