logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  08.04.2010

Łatwo wejść, trudno wyjść

Your browser does not support the video tag.


Irytujące są bannery, których nie można wyłączyć. Tym mechanizmem trafnie wobec swojego przesłania posłużyła się kampania "The street. Easy to enter. Hard to escape" (Ulica. Łatwo na nią trafić. Ciężko się z niej wydostać) francuskiej organizacji Samu Social i agencji Publicis Conseil. Pokazuje ona jak wygląda doba spędzona na ulicy, jaka jest codzienność bezdomnego człowieka, dokąd chodzi, gdzie śpi, kogo spotyka.

Kamera zamontowana w okularach noszonych przez bezdomnego pozwala internautom patrzeć na świat jego oczami, zobaczyć co robi bezdomny w tym samym czasie, gdy oni siedzą w wygodnym fotelu. Nagranie rekonstruujące dobę z życia bezdomnego dostępne jest na stronie www.being-homeless.com.

Mało przyjemny film trudno jest wyłączyć – na ekranie pojawia się okno dialogowe i komunikat: "Sorry, it’s not easy to escape the street" („Przepraszamy, nie jest łatwo opuścić ulicę”). W ten metaforyczny sposób twórcy kampanii pokazują, że nie jest łatwo wrócić z bezdomności do normalnego życia. Paryskim bezdomnym pomaga w tym Samu Social, ale by działać sprawnie i kompleksowo niezbędne są pieniądze. Dlatego organizacja prosi o wpłatę dowolnej kwoty, która pozwali opłacić pracę pracowników socjalnych.
K. Kukuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Easy to enter. Hard to escape.
Czas:
2010.4.1 - 2010.4.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Francja
Nadawca:
Samu Social
Media:
Internet
Wykonawca:
Publicis Conseil
Adresaci:
Mieszkańcy Francji
Hasło kampani:
See through the eyes of a homeless person ( Spójrz oczami bezdomnego człowieka);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek