logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Łańcuch przeciw zabijaniu
12.03.2009
Tematy: Wydarzenia

Łańcuch przeciw zabijaniu



Marzec jest miesiącem, w którym co roku rozpoczynają się masowe polowania na foki w Kanadzie. Dla futer zabitych zostanie znów kilkaset tysięcy bezbronnych, często dopiero co narodzonych zwierząt. 13 marca w Warszawie Stowarzyszenie Empatia chce utworzyć żywy łańcuch w obronie fok. Tegoroczny akcja polega na połączeniu budynku Ambasady Kanady z budynkiem Ministerstwa Gospodarki łańcuchem ludzi trzymających symboliczną białą wstęgę. Ministerstwo Gospodarki mogłoby wprowadzić zakaz importu do Polski produktów z fok, przyczyniając się do wyeliminowania współodpowiedzialności Polski za ten proceder. Głosy kolejnych państw Unii mogłyby pomóc w uskutecznieniu zakazu handlu produktami z fok na terenie całej UE.

Wszyscy chętni do wzięcia udziału zaproszeni są 13 marca o g. 13:00 na ul. Piękną 2/8 w Warszawie (przy wejściu do Ambasady Kanady).

Sprawą polowań w Kanadzie Empatia zajmuje się od 5 lat. Co roku organizuje akcję pod Ambasadą Kanady, nagłaśnia problem w mediach i przekazuje Ambasadzie kolejne tysiące podpisów pod petycją żądającą zaprzestania rzezi.

Więcej informacji znajduje się na stronie http://empatia.pl, a petycje mozna podpisać na www.petycje.pl/1209








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek