Znakomity, bo nowatorski w tematyce, jaką porusza, spot reklamowy, ukazujący malejący dom w dwóch odsłonach, zrealizowała na początku br. roku agencja Ponto de Criaçao z Sao Paulo w ramach własnych działań proekologicznych. Pokazała w nim okropne uczucie żalu, rezygnacji i bezsilności, jakie się ma wracając do domu, który nagle stał się na tyle mały, że nie można do niego się dostać.
Zwierzęta już odczuwają skutki globalnego ocieplenia i można je sobie poprzez kampanię wyobrazić, ale czekają one też ludzi, o ile w porę się nie zorientują i nie zaczną działać.
Nazwa kampanii:
Global warming
Czas:
2009.1.5 - 2009.1.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Ponto de Criaçao
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ponto de Criaçao / fluor (São Paulo)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
When you feel it it's already too late
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty