Poranny jogging lub przyjemny spacer po parku może sprawić, że markowe obuwie nabierze nowego oblicza. Będzie kupa śmiechu albo kupa wstydu.
Obrazy „zliftingowanych” butów pokazuje kampania Urzędu Dzielnicy Praha 7 (północna część Pragi, w której znajduje się m.in. ZOO) przebiegająca pod hasłem „Shit is not a cool brand. Clean up after your dog” („Gó*** to nie jest fajna marka. Sprzątaj po swoim psie”). Główny elementem kreacji są sportowe buty ubrudzone psimi odchodami, które imitują symbole znanych brandów. Akcja namawia do sprzątania nieczystości po psach, przypominając jednocześnie, że odchody na obuwiu nie uatrakcyjnią żadnej marki.
Kreację przygotowała czeska agencja Kitchen.
A.Stachowska
——————————-
KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Na kreację kampanii składają się 3 plakaty zaprojektowe w poziomie.Całość utrzymana jest głównie w szarościach i w bielach, ożywiona odcieniami ugru. Obuwie o obłych kształtach jest dominantę kompozycyjną; wypełnia niemal cały kadr. Ilustracja jest połączona z dwuwersowym hasłem napisanym bezszeryfowym krojem pisma, wyróżniona wersalikami. Mały kontrast barwny między typografią, a tłem osłabia jej widoczność. Środkiem wyrazu jest „katalogowa” fotografia oraz realizm ujęcia.
Kampania oddziaływuje klarowną ideą, zatem jej przekaz powinien być szybko zrozumiały dla odbiorcy.
Żaneta Strawiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja