logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kupa znanych marek
26.09.2011
Tematy: Kreacje / printy

Kupa znanych marek



Poranny jogging lub przyjemny spacer po parku może sprawić, że markowe obuwie nabierze nowego oblicza. Będzie kupa śmiechu albo kupa wstydu.

Obrazy „zliftingowanych” butów pokazuje kampania Urzędu Dzielnicy Praha 7 (północna część Pragi, w której znajduje się m.in. ZOO) przebiegająca pod hasłem „Shit is not a cool brand. Clean up after your dog” („Gó*** to nie jest fajna marka. Sprzątaj po swoim psie”). Główny elementem kreacji są sportowe buty ubrudzone psimi odchodami, które imitują symbole znanych brandów. Akcja namawia do sprzątania nieczystości po psach, przypominając jednocześnie, że odchody na obuwiu nie uatrakcyjnią żadnej marki.

Kreację przygotowała czeska agencja Kitchen.
A.Stachowska

——————————-

KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Na kreację kampanii składają się 3 plakaty zaprojektowe w poziomie.Całość utrzymana jest głównie w szarościach i w bielach, ożywiona odcieniami ugru. Obuwie o obłych kształtach jest dominantę kompozycyjną; wypełnia niemal cały kadr. Ilustracja jest połączona z dwuwersowym hasłem napisanym bezszeryfowym krojem pisma, wyróżniona wersalikami. Mały kontrast barwny między typografią, a tłem osłabia jej widoczność. Środkiem wyrazu jest „katalogowa” fotografia oraz realizm ujęcia.

Kampania oddziaływuje klarowną ideą, zatem jej przekaz powinien być szybko zrozumiały dla odbiorcy.
Żaneta Strawiak









06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek