logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Hiszpania, Ekologia i środowisko
   ──────  17.06.2013

Kupa do rąk własnych

Your browser does not support the video tag.


Właściciele czworonogów dostawali przesyłki w postaci nieposprzątanych odchodów. Jednak tylko ci, którzy naprawdę nie sprzątnęli po swoich pupilach.

Psie odchody straszą na ulicach wielu miast na całym świecie. Miasto Brunete pod Madrytem postanowiło uporać się z tym wstydliwym problemem w dosyć zaskakujący sposób. Ponieważ pierwsza z akcji, kiedy to po uliach jeździły makiety odchodów na kółkach, nie przyniosła wymiernych i długoterminowych skutków, skorzystano z innego pomysłu, czyli doręczania zaskakujących przesyłek do rąk właścicieli.

Lost &Found Department (Biuro Rzeczy Zagubionych i Odnalezionych) niczym dobrze prosperujące biuro detektywistyczne błyskawicznie namierzyło właścicieli, którzy po swoich pupilach nie sprzątają i oddawali im to o czym zapomnieli, ‘zagubili’ lub na co nie zwracają uwagi. Pracowało przy tym dwudziestu wolontariuszy, którzy skorzystali także z miejskiego rejestru psów. W tajemniczym pudełku, poza nieprzyjemnie pachnącą zawartością, umieszczono informację, że następnym razem taka chwila nieuwagi będzie ukarana odpowiednim rachunkiem w wysokości kilkuset euro. Według danych urzędu miasta, ilość pozostawianych psich kup zmniejszyła się o 70%.

Kornelia Machura


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Poo express
Czas:
2013.4.7 - 2013.4.20
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Ayuntamiento de Brunete
Media:
Ambient
Wykonawca:
McCann (Madrid)
Adresaci:
Właściciele psów, niesprzątający po swoich pupilach
Hasło kampani:
Don’t leave me, pick me up! (Nie zostawiaj mnie, sprzątnij mnie)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek