logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  16.10.2014

Krem z tłuszczu tygrysa

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Krem zawierający tłuszcz tygrysa, jako gwarantujący nieskazitelnie gładką cerę, reklamowała malezyjska aktorka i modelka Pemburu Haram. Limitowana seria kosmetyku marki 3200 miała być dostępna w Polsce od 16 października. Przygotowano spot reklamowy dostępny w internecie oraz materiały graficzne.

3200 to liczba żyjących na wolności tygrysów, a Pemburu Haram to po malajsku kłusownik. Po kilku dniach od udostępnienia reklamy WWF Polska wyjaśniło, że jest to prowokacja, która miała zwrócić uwagę na problem nielegalnych polowań na tygrysy. Nie tylko tłuszcz, ale także kości i inne organy tych zwierząt używane są do produkcji leków, suplementów diety i kosmetyków, wykorzystywanych w praktykowanej także w innych rejonach tradycyjnej medycynie azjatyckiej. Skóry zaś zdobią mieszkania. WWF podaje, że środki zawierające sproszkowane kości tygrysa dostępne są również w Polsce.  

Organizacja prowadzi programy ochrony środowisk tygrysów i korytarzy migracyjnych między ich terytoriami, wspiera walkę z kłusownictwem i przeciwdziałanie nielegalnemu handlowi, prowadzi działania edukacyjne skierowane do lokalnych społeczności oraz propaguje reintrodukcję tych zwierząt w rejony ich dawnego występowania. Kampania ma zachęcić do wpłacania funduszy na jej działalność. Więcej informacji znajduje się na stronie ratujtygrysy.wwf.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Ratuj tygrysy
Czas:
2014.10.14 - 2014.10.16
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
WWF Polska
Media:
Internet
Wykonawca:
First Aid Communication
Adresaci:
Osoby zainteresowane ekologią, potencjalni darczyńcy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek