logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na plakat o bezpiecznym internecie
23.10.2011
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na plakat o bezpiecznym internecie



20 października ruszył konkurs na plakat „Tworzymy bezpieczny Internet”, skierowany do młodych polskich artystów. Najlepsze prace wyłonione przez znanych polskich grafików będzie można oglądać m.in. w Muzeum Plakatu w Warszawie. Organizatorami konkursu są Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK) oraz agencja reklamowa Adah Advertising. Patronat objęła małżonka Prezydenta RP Anna Komorowska.

Młodzi artyści będą mogli pokazać, jak zadbać o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników sieci. Projekty plakatów mogą zgłaszać zarówno twórcy indywidualni, grupy artystyczne, jak i studenci szkół artystycznych. W kapitule konkursu znaleźli się: Piotr Młodożeniec, Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Stanisław Wieczorek oraz Grzegorz Adach. Najlepsze projekty będzie można oglądać w Muzeum Plakatu w Wilanowie oraz w przestrzeni publicznej polskich miast – na przystankach komunikacji miejskiej oraz na billboardach.

Pula nagród wynosi 15.000zł. Termin nadsyłania prac upływa 15 grudnia br.

Konkurs ma zwrócić uwagę rodziców, opiekunów i profesjonalistów pracujących z dziećmi na problem niebezpieczeństw sieciowych i pokazać, jak zadbać o bezpieczeństwo młodego internauty. W ramach NASK działa zespół CERT Polska zajmujący się reagowaniem na zdarzenia naruszające bezpieczeństwo w sieci. Wspólnie z Fundacją Dzieci Niczyje realizowany jest również program Komisji Europejskiej „Safer Internet”. W strukturach programu działa zespół Dyżurnet.pl – polski punkt ds. zwalczania nielegalnych treści w Internecie. Akcja jest piątą odsłoną konkursu artystycznego zainicjowanego przez firmę Adah Advertising.

Więcej informacji na temat konkursu: www.plakat.edu.pl








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek