logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na kreacje z tapicerki i żarówek
20.07.2012
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na kreacje z tapicerki i żarówek



Ruszyły zgłoszenia do Re-Act Fashion – konkursu mody ekologicznej. Startują w nim młodzi projektanci, często jeszcze studenci szkół artystycznych. Do ubiegłorocznego Re-Act zgłosili się także uznani artyści, którzy pokazywali swoje kolekcje na zagranicznych tygodniach mody.

W projektach prezentowanych podczas Re-Act oryginalnie wykorzystywane są surowce wtórne. Inspiracją są żarówki, pasy samochodowe, tapicerka, kable termoizolacyjne czy tkaniny pochodzące z recyklingu. Zwyciężczyni Kreatora 2011, Słowaczka Andrea Pojezdalova pokazała kolekcję inspirowaną motywami ludowymi wykonaną z tapicerki samochodowej. Przewodnicząca jury Olga Nieścier określiła pomysł jako umiejętne połączenie recyklingu  surowców z recyklingiem kulturowym.

W pierwszym etapie konkursu należy przygotować szkice kolekcji damskiej, składającej się z trzech kreacji. Za szkic uznaje się rysunek projektu wraz z próbkami materiału opisany w języku polskim i angielskim. Nadesłać można również zdjęcie gotowej kolekcji, jeżeli taka powstała przed wysłaniem zgłoszenia. Rysunek należy przesłać w formie cyfrowej – jpg, gif, png, zaś zdjęcia powinny mieć format jpg. Szkice należy przesłać drogą elektroniczną wraz z formularzem zgłoszeniowym zamieszczonym na stronie re-act.pl do 29 lipca 2012 roku. Do 13 sierpnia jury wybierze 20 finalistów, którzy wezmą udział w w finałowym pokazie Re-Act Fashion Show. Pokaz odbędzie się 12 października 2012 roku. Tego dnia jury wybierze trzy najlepsze kolekcje. Nagroda główna Prezydenta Miasta Łodzi wynosi 15 tys. złotych. Jury przyzna również dwa wyróżnienia po 5 tys. złotych.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.re-act.pl

 








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek