logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na grzybny obiekt leśny
17.08.2011
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na grzybny obiekt leśny



Fundacja Form i Kształtów zaprasza projektantów do udziału w konkursie na Obiekt Leśny organizowanym w ramach projektu Grzybobranie. Tematem, z jakim mają za zadanie zmierzyć się projektanci, jest jesienne grzybobranie. Forma i materiały, z których zostaną wykonane prace, są dowolne.

Autorzy zwycięskich projektów otrzymają nagrodą pieniężną w wysokości 1000 zł umożliwiającą ich realizację. Następnie gotowe już instalacje zaprezentowane zostaną 25 września w Parku Kultury w Powsinie podczas Grzybobrania* wspólnie z pracami uznanych już projektantów takich jak m.in. Nina Braun, Marta Niemywska, Magdalena Frankowska, Michał Jońca, Mysikrólik i Dominik Cymer. Zwycięskie projekty będzie można również zobaczyć w przygotowanym specjalnie na tę okazję Małym Atlasie Grzybów.

Konkurs na Obiekt Leśny to szansa na zaprezentowanie swoich pomysłów z pogranicza designu, sztuki i hobbistycznego rękodzieła wspólnie, poddanie ich fachowej ocenie oraz krytyce ekspertów. Prace konkursowe oceniać będzie jury w składzie: Małgorzata Żmijska (Łódź Design), Lidia Pańków (Wysokie Obcasy), Tomasz Rygalik (Studio Rygalik), Łukasz Drgas (Magazyn Praga) i Iza Rutkowska (Fundacja Form i Kształtów).

Termin nadsyłania prac upływa 24 sierpnia.

Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Fundacji Form i Kształtów www.formyiksztalty.pl

 

* 25 września podczas Grzybobrania Fundacja Form i Kształtów zamieni Park Kultury w Powsinie w las pełen leśnych instalacji. W gąszczu traw staną tekturowe grzyby, na drzewach zawiśnie wełniana jemioła, między gałęziami pojawią się migoczące świetliki, a na niebie – pluszowa chmura.

Przy wejściu do lasu rozdane zostaną mapy, atlasy grzybów oraz koszyki. Zbierając tekturowe grzyby  będzie można natknąć się na leśne instalacje. Inaczej niż w tradycyjnych przestrzeniach wystawienniczych, trzeba będzie zachować czujność, aby niczego nie przeoczyć.

Grzybobranie zostało zrealizowane dzięki dofinansowaniu ze środków m.st. Warszawy.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek