logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kanapka, która naprawdę szkodzi
30.01.2013
Tematy: Kampanie, Australia, Ekologia i środowisko

Kanapka, która naprawdę szkodzi



Kanapka z żółwiem w środku skłania do refleksji, jakie są prawdziwe koszty produkcji żywności. Przede wszystkim zwraca uwagę, jak stosowane po dziś dzień destrukcyjne metody połowu są szkodliwe dla morskiego życia.

Plakat z hasłem "Discover the true cost of your tuna sandwich" (Odkryj prawdziwy koszt swojej kanapki z tuńczykiem) jest elementem australijskiej kampanii Greenpeace, zaprojektowanej w celu popularyzacji opracowanego rankingu marek, które korzystają z najbardziej zrównoważonych metod połowu tuńczyka. Ich wyróżnienie i wskazanie jest o tyle istotne, że niezrównoważone połowy stanowią zagrożenie, które może doprowadzić do nieodwracalnych zmian w morskich ekosystemach.

Rozumiejąc wagę podnoszenia świadomości wśród konsumentów, autorzy kampanii w obrazowy i prosty sposób zdecydowali się przekonać ich, by dokonywali bardziej odpowiedzialnych wyborów, z większą uwagą wybierali produkty, które codziennie trafiają na ich stół i tym samym realnie wpływali na zmiany. Plakaty przygotowała agencja Havas Worldwide Sydney, która bardzo wyraźnie podkreśla, że żaden żółw nie został skrzywdzony podczas tworzenia kampanii.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Change your tuna
Czas:
2012.12.1 - 2012.12.31
Nadawca:
Greenpeace Australia
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Havas Worldwide (Sydney)
Adresaci:
Konsumenci
Hasło kampani:
Discover the true cost of your tuna sandwich (Odkryj prawdziwy koszt swojej kanapki z tuńczykiem)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek