Kanapka z żółwiem w środku skłania do refleksji, jakie są prawdziwe koszty produkcji żywności. Przede wszystkim zwraca uwagę, jak stosowane po dziś dzień destrukcyjne metody połowu są szkodliwe dla morskiego życia.
Plakat z hasłem "Discover the true cost of your tuna sandwich" (Odkryj prawdziwy koszt swojej kanapki z tuńczykiem) jest elementem australijskiej kampanii Greenpeace, zaprojektowanej w celu popularyzacji opracowanego rankingu marek, które korzystają z najbardziej zrównoważonych metod połowu tuńczyka. Ich wyróżnienie i wskazanie jest o tyle istotne, że niezrównoważone połowy stanowią zagrożenie, które może doprowadzić do nieodwracalnych zmian w morskich ekosystemach.
Rozumiejąc wagę podnoszenia świadomości wśród konsumentów, autorzy kampanii w obrazowy i prosty sposób zdecydowali się przekonać ich, by dokonywali bardziej odpowiedzialnych wyborów, z większą uwagą wybierali produkty, które codziennie trafiają na ich stół i tym samym realnie wpływali na zmiany. Plakaty przygotowała agencja Havas Worldwide Sydney, która bardzo wyraźnie podkreśla, że żaden żółw nie został skrzywdzony podczas tworzenia kampanii.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń