logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kajaki i smaki województwa lubelskiego
27.01.2012
Tematy: Wydarzenia

Kajaki i smaki województwa lubelskiego



W ramach kampanii promocyjnej województwa lubelskiego Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego przy współpracy z Programem PolskaTurystyczna.pl wydał pierwsze dwa przewodniki turystyczne – „Kajakiem po Bugu” oraz informator agroturystyczny „Smak Lubelskiej wsi”. W przygotowaniu są kolejne pozycje – „Smak rodzinnych wypraw” oraz  „Rowerem przez lubelskie”

„Kajakiem po Bugu” to przewodnik po granicznym odcinku Bugu i jego lewobrzeżnych dopływach. Publikacja zawiera informacje niezbędne do zaplanowania pobytu na Bugu i jego dopływach, zarówno przez kluby kajakowe, doświadczone grupy towarzysko-rodzinne, jak i początkujących kajakarzy.  Miłośnicy kajakarstwa znajdą w nim szczegółową charakterystykę szlaku, kilometraż, opis nawigacji po rzece i lewobrzeżnych dopływach Bugu granicznego.

„Smak lubelskiej wsi” to katalog gospodarstw agroturystycznych z praktycznym mini atlasem regionu. Gospodarstwa pogrupowane są geograficznie i podzielone na kilka obszarów: Polesie, Równina Lubartowska, Dolina Bugu, Podlasie, Wyżyna Lubelska (cześć wschodnia i zachodnia), Lasy Janowskie i Roztocze. Tekst do informatora opracował Lubelski Związek Stowarzyszeń Agroturystycznych. W wielu gospodarstwach pielęgnowane są miejscowe zwyczaje i zajęcia, codzienne i świąteczne obrzędy, kultywowane są również ludowe rękodzieło i rzemiosło.

Wydawnictwa są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego i Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek