Barwny tłum ustawił się tak, by stworzyć sylwetki ptaków: obdarzonego efektownym czubem dudka oraz czerwonodziobego ohara (inaczej zwanego kaczką norową). Ptasio-ludzkie demonstracje odbywają się w centrum miasta na ruchliwych ulicach, ponieważ "pTak też człowiek"– jak głosi hasło kampanii.
Wykorzystana na citylightach i w spocie kreacja powstała na potrzeby akcji organizowanej przez stowarzyszenie Ptaki Polskie. Jej celem jest zachęcenie do poznania ptasich zwyczajów, które, co podkreślają organizatorzy kampanii, często przypominają ludzkie. Poprzednia, pierwsza odsłona akcji miała miejsce w 2010 r.
Kampania została dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jej sponsorem jest także firma AMS Polska. Kampania outdoorowa będzie prowadzona w największych polskich miastach, a spot będzie można obejrzeć na ekranach w warszawskich środkach komunikacji miejskiej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?