Barwny tłum ustawił się tak, by stworzyć sylwetki ptaków: obdarzonego efektownym czubem dudka oraz czerwonodziobego ohara (inaczej zwanego kaczką norową). Ptasio-ludzkie demonstracje odbywają się w centrum miasta na ruchliwych ulicach, ponieważ "pTak też człowiek"– jak głosi hasło kampanii.
Wykorzystana na citylightach i w spocie kreacja powstała na potrzeby akcji organizowanej przez stowarzyszenie Ptaki Polskie. Jej celem jest zachęcenie do poznania ptasich zwyczajów, które, co podkreślają organizatorzy kampanii, często przypominają ludzkie. Poprzednia, pierwsza odsłona akcji miała miejsce w 2010 r.
Kampania została dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jej sponsorem jest także firma AMS Polska. Kampania outdoorowa będzie prowadzona w największych polskich miastach, a spot będzie można obejrzeć na ekranach w warszawskich środkach komunikacji miejskiej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół