logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa
   ──────  22.11.2012

Jedno dziecko co siedem minut

Your browser does not support the video tag.


UNICEF Polska rozpoczął kampanię fundraisingową na rzecz Czadu. Jak informuje spot kampanii, w tym kraju co siedem minut umiera z głodu jedno dziecko. Projekt, który dzięki pomocy Polaków organizacja planuje sfinansować, obejmuje m.in. zapewnienie leczenia niedożywionych dzieci w 50 ośrodkach zdrowia, wsparcie programu szczepień w 10 regionach Czadu, zainstalowanie zbiorników na wodę pitną w ośrodkach zdrowia, oraz zapewnienie dzieciom witaminy A i leków przeciwpasożytniczych.

Spot w reżyserii Piotra Ivana Ivanova będzie emitowany w telewizji, kinach, komunikacji miejskiej (tramwaje i autobusy w Łodzi i Krakowie), metrze warszawskim, na lotniskach, dworcach kolejowych, na LCD w autobusach (Szczecin, Gdynia, Nowy Sącz, Radom, Kielce, Białystok, Lublin) oraz w klubach fitness. Powstała również wersja radiowa

Susza, nawracające epidemie odry, cholery i polio, a także konflikt w Libii przyczyniły się do pogorszenia sytuacji wielu rodzin w tamtym regionie. Najnowsze raporty UNICEF informują, że z powodu ostrego ciężkiego niedożywienia w Czadzie cierpi ponad 127 tysięcy dzieci.

UNICEF dostarcza żywność terapeutyczną, szczepionki i leki. Wspiera także ośrodki terapeutycznego dożywiania i tworzy nowe, aby dotrzeć z pomocą do dzieci z najbardziej zagrożonych obszarów. UNICEF nie jest finansowany przez ONZ. Swoje projekty realizuje dzięki wsparciu darczyńców. Dlatego apelujemy o wpłaty na rzecz dzieci w Czadzie – wyjaśnia Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF w Polsce.

Darowizny można wpłacać za pośrednictwem strony internetowej www.unicef.pl/czad. 113 PLN zapewni dzienną terapię dla 27 dzieci. Zbiórka potrwa do końca marca 2013 roku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Umieram z głodu
Czas:
2012.11.12 - 2012.3.31
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa
Kraje:
Polska
Nadawca:
UNICEF Polska
Media:
Telewizja, internet, kino, ekrany LCD w komunikacji miejskiej, na lotniskach, dworcach kolejowych i w klubach fitness
Wykonawca:
Foureyescrew, FDR Studio, PanMedia, UNICEF Polska
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
W Czadzie co siedem minut jedno dziecko umiera z głodu. Możesz to zmienić.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek