Jedno dziecko co siedem minut
UNICEF Polska rozpoczął kampanię fundraisingową na rzecz Czadu. Jak informuje spot kampanii, w tym kraju co siedem minut umiera z głodu jedno dziecko. Projekt, który dzięki pomocy Polaków organizacja planuje sfinansować, obejmuje m.in. zapewnienie leczenia niedożywionych dzieci w 50 ośrodkach zdrowia, wsparcie programu szczepień w 10 regionach Czadu, zainstalowanie zbiorników na wodę pitną w ośrodkach zdrowia, oraz zapewnienie dzieciom witaminy A i leków przeciwpasożytniczych.
Spot w reżyserii Piotra Ivana Ivanova będzie emitowany w telewizji, kinach, komunikacji miejskiej (tramwaje i autobusy w Łodzi i Krakowie), metrze warszawskim, na lotniskach, dworcach kolejowych, na LCD w autobusach (Szczecin, Gdynia, Nowy Sącz, Radom, Kielce, Białystok, Lublin) oraz w klubach fitness. Powstała również wersja radiowa
Susza, nawracające epidemie odry, cholery i polio, a także konflikt w Libii przyczyniły się do pogorszenia sytuacji wielu rodzin w tamtym regionie. Najnowsze raporty UNICEF informują, że z powodu ostrego ciężkiego niedożywienia w Czadzie cierpi ponad 127 tysięcy dzieci.
UNICEF dostarcza żywność terapeutyczną, szczepionki i leki. Wspiera także ośrodki terapeutycznego dożywiania i tworzy nowe, aby dotrzeć z pomocą do dzieci z najbardziej zagrożonych obszarów. UNICEF nie jest finansowany przez ONZ. Swoje projekty realizuje dzięki wsparciu darczyńców. Dlatego apelujemy o wpłaty na rzecz dzieci w Czadzie – wyjaśnia Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF w Polsce.
Darowizny można wpłacać za pośrednictwem strony internetowej www.unicef.pl/czad. 113 PLN zapewni dzienną terapię dla 27 dzieci. Zbiórka potrwa do końca marca 2013 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż