logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  14.11.2011

Jak źle było, a już nie jest

Your browser does not support the video tag.


– Ostatnio? Wszystko w porządku: fajna praca, dziewczyna, dziecko – uśmiecha się młody mężczyzna. Gdy chowa twarz w dłoniach i po chwili ją odsłania, oczom widza ukazuje się jego odmłodniałe oblicze. Ostrzejszym tonem mówi: – Teraz bardziej ufam ludziom, dużo rozmawiam z doradcą z Barnardo’s… do niej mam  zaufanie.  Widać jednak po nim zdenerwowanie i napięcie. Wiek chłopaka dalej się zmienia: stając się coraz młodszym, mówi o przeżywanych upokorzeniach, problemach w domu i szkole, ze złością kopie w krzesło, w końcu zniechęcony wycofuje się z pokoju. Ostatnie ujęcie pokazuje 5-letniego chłopca skulonego na krześle, wyznającego „Boję się”.

Kampania organizacji Barnardo’s, zajmującej się pomocą dzieciom ze środowisk zagrożonych, pokazuje jej działalność na przykładzie historii wrażliwego chłopca – ofiary przemocy w rodzinie, której pracownicy organizacji pomagali przez całe dzieciństwo i okres dojrzewania. Spot jest emitowany w brytyjskich stacjach telewizyjnych.

Na stronie internetowej organizacji dostępna jest także wersja interaktywna – oglądający może wybrać na dolnym pasku wiek Michaela, bohatera filmu, i przejść do nagrania, w którym przedstawiciel Barnardo’s opowiada o formie pomocy na tym etapie. Również zadowolony z życia, dwudziestopięcioletni Michael nie jest pozostawiony sam sobie – korzysta z pomocy doradcy dla rodziców.

Barnardo’s to jedna z największych w Wielkiej Brytanii organizacji pozarządowych zajmujących się dziećmi i młodzieżą. Znana jest z kontrowersyjnych kampanii społecznych.
A.Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Life story
Czas:
2011.11.3
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Barnardo’s
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBH London
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
It doesn’t have to end like it began. Join us to fight for a child’s future (To nie musi się skończyć tak, jak się zaczęło. Przyłącz się do naszej walki o przyszłość dziecka)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek