Jak źle było, a już nie jest
– Ostatnio? Wszystko w porządku: fajna praca, dziewczyna, dziecko – uśmiecha się młody mężczyzna. Gdy chowa twarz w dłoniach i po chwili ją odsłania, oczom widza ukazuje się jego odmłodniałe oblicze. Ostrzejszym tonem mówi: – Teraz bardziej ufam ludziom, dużo rozmawiam z doradcą z Barnardo’s… do niej mam zaufanie. Widać jednak po nim zdenerwowanie i napięcie. Wiek chłopaka dalej się zmienia: stając się coraz młodszym, mówi o przeżywanych upokorzeniach, problemach w domu i szkole, ze złością kopie w krzesło, w końcu zniechęcony wycofuje się z pokoju. Ostatnie ujęcie pokazuje 5-letniego chłopca skulonego na krześle, wyznającego „Boję się”.
Kampania organizacji Barnardo’s, zajmującej się pomocą dzieciom ze środowisk zagrożonych, pokazuje jej działalność na przykładzie historii wrażliwego chłopca – ofiary przemocy w rodzinie, której pracownicy organizacji pomagali przez całe dzieciństwo i okres dojrzewania. Spot jest emitowany w brytyjskich stacjach telewizyjnych.
Na stronie internetowej organizacji dostępna jest także wersja interaktywna – oglądający może wybrać na dolnym pasku wiek Michaela, bohatera filmu, i przejść do nagrania, w którym przedstawiciel Barnardo’s opowiada o formie pomocy na tym etapie. Również zadowolony z życia, dwudziestopięcioletni Michael nie jest pozostawiony sam sobie – korzysta z pomocy doradcy dla rodziców.
Barnardo’s to jedna z największych w Wielkiej Brytanii organizacji pozarządowych zajmujących się dziećmi i młodzieżą. Znana jest z kontrowersyjnych kampanii społecznych.
A.Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów