logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jak pomóc powodzianom?
26.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Jak pomóc powodzianom?



Polski Czerwony Krzyż ogłasza zbiórkę środków finansowych i darów na pomoc powodzianom. Woda zalewa kolejne miasta. Zalane są domy, budynki gospodarcze, zniszczone mosty i drogi. Wiele osób straciło cały dobytek życia. W tej chwili najpilniejsze są środki czystości i dezynfekcji, koce, śpiwory, żywność i woda pitna. Powodzianie pilnie potrzebują agregatów prądotwórczych. Na zalewanych terenach poszkodowanym pomagają wolontariusze, pracownicy i ratownicy PCK.

Pieniądze można wpłacać na konto nr 93 1160 2202 0000 0001 6233 5614 z dopiskiem „Powódź 2010” lub wysyłając SMS o treści POMOC pod numer 7364 (3 zł + VAT).

Pomóc można także przynosząc do siedzib PCK w całym kraju najpotrzebniejsze rzeczy. Dary można przynosić do magazynów:
Warszawa, ul. Mokotowska 14, ul. Mickiewicza 44, ul. Gdańska 4a, ul. Belgijska 5
Kraków, ul. Studencka 19
Kielce, ul. Sienkiewicza 68
Katowice, ul. PCK 8
Rzeszów, ul. Warszawska 16
Lublin, ul. Puchacza6
Bydgoszcz, ul. Warmińskiego 10
Opole, ul. Sienkiewicza 2
Łódź, ul. Piotrkowska 203/205
Wrocław, ul. Bujwida 34
Białystok, ul. Warszawska 29
Gdańsk, ul. Słowackiego 14

Szczegółowe lokalne informacje udzielane są pod nr tel: (22) 32 61 290 i (22) 32 61 221








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek