Jak? Gdzie? Kiedy? Kraków rozmawia
21 lutego w Krakowie ruszyła kampania promująca dialog społeczny. Jej celem jest zainteresowanie nim Krakowian oraz zachęcenie do aktywnego włączania się w konsultacje społeczne – choćby w internecie. Urząd Miasta chce wprowadzić to określenie do języka potocznego i uczynić z niego zawołanie dedykowane temu projektowi, które w istotny sposób przyczyni się do zwiększenia świadomości Krakowian o konsultacjach społecznych.
Kreacja kampanii została oparta o sylwetki i kolorystykę z serwisu poświęconego konsultacjom społecznym: dialogspoleczny.krakow.pl.
Do dialogowania zapraszają hasła „Witaj, dobrze, że jesteś” i „Porozmawiaj ze mną”.
Kampania realizowana jest w internecie oraz telewizji regionalnej i w środkach komunikacji miejskiej (w 48 tramwajach w ciągu 21 dni – w każdym z nich spot zostanie wyemitowany minimum 48 razy dziennie, co pozwoli dotrzeć do około 2,4 mln odbiorców).
Kraków jako jedno z pierwszych miast w Polsce posiada wyspecjalizowaną jednostkę zajmującą się koordynacją działań konsultacyjnych wspierających nowe inwestycje i projekty miejskie. Referat ds. Komunikacji Społecznej, działający w ramach Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, od momentu powstania w 2008 roku uczestniczył w kilkudziesięciu procesach konsultacyjnych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta