Jak? Gdzie? Kiedy? Kraków rozmawia
21 lutego w Krakowie ruszyła kampania promująca dialog społeczny. Jej celem jest zainteresowanie nim Krakowian oraz zachęcenie do aktywnego włączania się w konsultacje społeczne – choćby w internecie. Urząd Miasta chce wprowadzić to określenie do języka potocznego i uczynić z niego zawołanie dedykowane temu projektowi, które w istotny sposób przyczyni się do zwiększenia świadomości Krakowian o konsultacjach społecznych.
Kreacja kampanii została oparta o sylwetki i kolorystykę z serwisu poświęconego konsultacjom społecznym: dialogspoleczny.krakow.pl.
Do dialogowania zapraszają hasła „Witaj, dobrze, że jesteś” i „Porozmawiaj ze mną”.
Kampania realizowana jest w internecie oraz telewizji regionalnej i w środkach komunikacji miejskiej (w 48 tramwajach w ciągu 21 dni – w każdym z nich spot zostanie wyemitowany minimum 48 razy dziennie, co pozwoli dotrzeć do około 2,4 mln odbiorców).
Kraków jako jedno z pierwszych miast w Polsce posiada wyspecjalizowaną jednostkę zajmującą się koordynacją działań konsultacyjnych wspierających nowe inwestycje i projekty miejskie. Referat ds. Komunikacji Społecznej, działający w ramach Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, od momentu powstania w 2008 roku uczestniczył w kilkudziesięciu procesach konsultacyjnych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!