logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Internet zadaje rany
22.01.2013
Tematy: Kampanie, Szwajcaria, Walka z przemocą

Internet zadaje rany

Your browser does not support the video tag.


Kursory komputerowych myszek wbijają się w ciało młodego chłopaka niczym noże, zadając rany. To, co dzieje się w świecie wirtualnym, może mieć wręcz śmiertelnie poważne skutki w świecie realnym. Hasło kampanii przestrzega: "Cyber – bullying hurts. And can end in suicide" (Wirtualna przemoc rani i może skończyć się samobójstwem).

Kampania pt. „Stop Cyber – mobbing” (Stop cyberprzemocy) została zainicjowana przez szwajcarską organizację charytatywną Pro Juventute (Dla Młodzieży), której celem jest wspieranie praw oraz potrzeb dzieci i młodzieży. Kampania jest odpowiedzią na niski poziom świadomości szwajcarskiego społeczeństwa dotyczącej przemocy w sieci i jej ewentualnych skutków. Większość dzieci, młodzieży oraz członkowie ich rodzin nie wie, co zrobić i gdzie szukać pomocy w takiej sytuacji. Kampania, przeprowadzona za pomocą plakatów oraz telewizyjnych spotów informuje o istnieniu telefonu zaufania, a na stronie internetowej przedstawia rady, jak postępować w sytuacji spotkania się z wirtualną przemocą.

Ewa Witkowska



Nazwa kampanii:
Stop Cyber – mobbing
Czas:
2012.10.21 - 2012.11.21
Nadawca:
Pro Juventute
Media:
Plakat, telewizja, internet
Wykonawca:
TBWA
Adresaci:
Dzieci, młodzież, osoby dorosłe, które spotkały się z przemocą w sieci
Hasło kampani:
Cyber – bulling hurts. And can end in suicide (Wirtualna przemoc rani i może skończyć się samobójstwem)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek