Kursory komputerowych myszek wbijają się w ciało młodego chłopaka niczym noże, zadając rany. To, co dzieje się w świecie wirtualnym, może mieć wręcz śmiertelnie poważne skutki w świecie realnym. Hasło kampanii przestrzega: "Cyber – bullying hurts. And can end in suicide" (Wirtualna przemoc rani i może skończyć się samobójstwem).
Kampania pt. „Stop Cyber – mobbing” (Stop cyberprzemocy) została zainicjowana przez szwajcarską organizację charytatywną Pro Juventute (Dla Młodzieży), której celem jest wspieranie praw oraz potrzeb dzieci i młodzieży. Kampania jest odpowiedzią na niski poziom świadomości szwajcarskiego społeczeństwa dotyczącej przemocy w sieci i jej ewentualnych skutków. Większość dzieci, młodzieży oraz członkowie ich rodzin nie wie, co zrobić i gdzie szukać pomocy w takiej sytuacji. Kampania, przeprowadzona za pomocą plakatów oraz telewizyjnych spotów informuje o istnieniu telefonu zaufania, a na stronie internetowej przedstawia rady, jak postępować w sytuacji spotkania się z wirtualną przemocą.
Ewa Witkowska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

