logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ilona Felicjańska zachęca do samokontroli
17.01.2012
Tematy: Wydarzenia

Ilona Felicjańska zachęca do samokontroli



Modelka, producentka i założycielka Fundacji Niezapominajka, Ilona Felicjańska, która w ub.r. w programie Dzień Dobry TVN przyznała się do choroby alkoholowej zorganizowała akcję społeczną „Pamiętaj o Samokontroli”: – Jest ona efektem wyciągnięcia wniosków z udziału mojej osoby w różnych kampaniach, jak również porusza temat choroby, która mnie dotyka, czyli problem uzależnienia od alkoholu. Chciałabym pokazać, że nie jest ona wyrokiem, piętnem, jak to ostatnio przeczytałam. Niestety wynika ona często z naszej niewiedzy i braku umiejętności poradzenia sobie z życiem. W momencie, kiedy otrzymamy diagnozę choroby, możemy nauczyć się z nią żyć. Mało tego, dzięki chorobie możemy zacząć postrzegać nasze życie w pełni. Ważne jest, byśmy realizowali siebie i wsłuchiwali się w nasze wnętrze, byśmy byli szczerzy przede wszystkim wobec siebie. – mówi Felicjańska.

Kampania „Pamiętaj o samokontroli”  polega na tym, aby dbać o wszystkie aspekty życia będąc kobietą, a zwłaszcza pamiętać o sobie. To jest tzw. „zdrowy egoizm” po to, aby być zdrowym dla swoich dzieci i bliskich.

– Będąc ambasadorem w akcji mówiącej o raku piersi miałam styczność z wynikami badań, dotyczących nowotworów kobiecych. A przecież badania profilaktyczne są bezbolesne i polegają na tym, aby zebrać się w sobie i pójść do poradni. Szukałam przyczyny, skąd się bierze niechęć do nich. Zauważyłam, że kobiety po prostu nie chcą wiedzieć o złych rzeczach. Dlatego chcę, aby moja kampania uświadamiała, że jeśli nie zadbasz o siebie, to może dojść do tragedii. Tak naprawdę zwróćmy uwagę na to, ile kobiet dowiedziało się o chorobie i żyje szczęśliwie wiele lat.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek