logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Horror świni i królika
02.11.2016
Tematy: Kreacje / printy

Horror świni i królika



Maskarada, zabawa i przerażające domy strachu z okazji Halloween? Organizacja CIWF Polska nawiązując do tego święta jako „prawdziwe horrory” wskazuje rzeczywistość polskich ferm przemysłowych, gdzie hodowane są zwierzęta takie jak króliki, świnie, czy kury.

CIWF Polska podaje, że rocznie do celów konsumpcyjnych zabijanych jest 900 mln. zwierząt. 2 na 3 z nich pochodzi z ferm przemysłowych, gdzie nie są zaspokajane ich podstawowe potrzeby. Jako przykłady organizacja podaje m.in. klatki dla królików, w których ze względu na ich rozmiar zwierzęta nie mogą skakać, swobodnie się poruszać, kopać, ani schować się w ustronnym miejscu; klatki dla kur, gdzie ptaki z powodu stresu spowodowanego złymi warunkami wzajemnie się okaleczają czy wydziobują sobie pióra; kojce porodowe dla świń, w których unieruchamiane są one przez wiele tygodni i nie mogą się obrócić; przycinanie ogonów i zębów oraz kastracja prosiąt, często bez znieczulenia.

Działacze namawiają do zwracania uwagi na dokonywane wybory konsumenckie i wybieranie produktów, które pochodzą z mniejszych hodowli, zamiast tych z megaferm. W przypadku jajek należy wybierać jajka z numerem 0 lub 1. W przypadku mięsa, np. z kurczaka: warto zapłacić więcej za tego z małej hodowli, zjeść go rzadziej, ale lepszej jakości. Warto też zmniejszyć ilość mięsa i produktów pochodzących od zwierząt w swojej diecie, a jeść więcej warzyw, strączków i kasz. – piszą.

Grafiki zostały przygotowane w ramach kampanii Koniec Epoki Klatkowej.

 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek