────── 10.12.2008
Haczyk na ludzi
W kieliszku czai się alkoholowy hak, który czyha na swoją ofiarę. Sztuką jest nie dać się złapać i, jak głosi hasło, nie trzeba być alkoholikiem, by wiedzieć, że najłatwiej jest odmówić wypicia pierwszego drinka. Z kolejnymi jest już coraz trudniej.
Kampania "Off the hook" zrealizowana przez agencję Luvi Ogilvy dla Francuskiego Stowarzyszenia na rzecz Zapobiegania Uzależnieniom, poprzez reklamę z białym winem* wlewanym do kieliszka i tworzącym kształt haczyka na ryby, przestrzega przed uleganiom alkoholowi i przed nadmiernym piciem alkoholu, które w efekcie może prowadzi do uzależnienia. Zachęca wręcz do wstrzemięźliwości alkoholowej.
* na reklamie wino jest mocno żółte – być może czerwone dałoby mocniejszy efekt?
Nazwa kampanii:
Off the hook
Czas:
2008.12.1 - 2008.12.15
Kraje:
Francja
Nadawca:
CGSS/ANPAA - L'Association Nationale de Prévention en Alcoologie
Media:
Prasa
Wykonawca:
Luvi Ogilvy
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby pijące alkohol
Hasło kampani:
Will one lead to another and another? You don't have to be an alcoholic to know that the first drink is the easiest to refuse. It's your choice to keep off the hook.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem