logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Soap Me Up
06.08.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Ekwador

Soap Me Up



Jeden litr zużytego oleju kuchennego może zanieczyścić nawet milion litrów wody. Każdego roku do środowiska trafia około 25 miliardów litrów zużytego oleju kuchennego, co równa się zanieczyszczeniu 25 bilionów litrów wody. Ma to ogromny wpływ stabilność ekosystemów wodnych, kondycję fauny i flory oraz dostępność wody pitnej.

Niektóre marki fast foodów próbowały wykorzystać zużyty olej kuchenny jako biodiesel, niestety, wytwarzanie biodiesla w warunkach domowych może być niepraktyczne i kosztowne. Jak się jednak okazuje, istnieje prostszy i znacznie tańszy sposób na upcykling zużytego oleju kuchennego – innowacyjne tabletki, które przetwarzają go w mydło.

„Soap Me Up” – bo tak został nazwany produkt – to „pigułki” składające się głównie z gliceryny kokosowej, suchego i naturalnego materiału, który służy jako baza do wytworzenia mydła. Po zmieszaniu ich z zużytym olejem kuchennym zachodzi reakcja, w wyniku której powstaje skuteczne mydło do mycia naczyń lub rąk.

Klip promujący inicjatywę można obejrzeć poniżej:

txt: Dorota Chrobak

design Ekwador integrated ambient experiential upcykling


Nazwa kampanii:
Soap Me Up
Czas:
2024.8
Nadawca:
Crafted Ideas
Media:
integrated (ambient, design, experiential)
Wykonawca:
Capture Thunder, Ecuador





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek