logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Highway to Hell*
08.08.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Australia

Highway to Hell*



Sposób, w jaki troszczymy się o osoby w stanie terminalnym, jest znaczącym wskaźnikiem wartości naszego społeczeństwa. Problem w tym, że o śmierci nie lubimy rozmawiać, czasem nawet nie chcemy o niej myśleć.

Australijska organizacja zajmująca się opieką paliatywną, Palliative Care Queensland (PCQ), zachęca do otwartej dyskusji na wszystkie kwestie związane z odchodzeniem bliskiej osoby. Tym bardziej, że przecież każdy z nas pewnego dnia umrze. Jak podkreślają specjaliści z PCQ, to właśnie dzięki nie unikaniu nawet bolesnych tematów, można zorganizować lepszą opiekę nad chorymi oraz ich rodzinami, a finalnie zapewnić pełen empatii i godności końcowy rozdział życia.

Wszystkie powyższe założenia zostały oddane we wzruszającej, dającej do myślenia i przepięknie zrealizowanej kampanii społecznej zatytułowanej „The Cassette” (Kaseta). Śmiertelnie chory bohater filmu zaczyna żegnać się ze światem, ale pożegnanie to odbywa się na jego własnych – przemyślanych, szczegółowo omówionych i wcześniej przygotowanych – zasadach:

* „Highway to Hell” australijskiego zespołu AC/DC od lat plasuje się w ścisłej czołówce utworów, które umierające osoby życzą sobie odegrać na swoim pogrzebie.

txt: Dorota Chrobak

animacja film Australia design digital animation integrated


Nazwa kampanii:
The Cassette
Czas:
2024.8
Nadawca:
Palliative Care Queensland
Media:
integrated (film, design, digital)
Wykonawca:
Cocogun, Australia





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek