logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gwiazdka dla produktów z Małopolski
03.02.2015
Tematy: Wydarzenia

Gwiazdka dla produktów z Małopolski



Warzywa z Konar, soki tłoczone ze Żbikowic, żegociński miód spadziowy, dynie z Wawrzeńczyc, chleb z Libertowa i wędliny z Mnikowa – to pierwsze produkty wyróżnione certyfikatem Produkt Lokalny z Małopolski przyznawanym przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska. Jest to regionalny certyfikat przyznawany produktom dobrej jakości, nierozerwalnie związanych ze swoim miejscem pochodzenia. Wręczenie certyfikatów odbyło się 29 stycznia 2015 r. w Karczmie Rohatyna w Liszkach pod Krakowem.

Celem certyfikatu Produkt Lokalny z Małopolski jest wyróżnienie produktów wysokiej jakości, produkowanych na terenie Małopolski.  Zależy nam, aby znak pomarańczowej gwiazdki ułatwił konsumentom codzienne zakupy, a najlepszych producentów wsparł w rozwoju swojej działalności na konkurencyjnym rynku – wyjaśnia Rafał Serafin, prezes Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.

Stworzenie certyfikatu Produkt Lokalny z Małopolski jest jednym z elementów realizacji przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska projektu „Produkt Lokalny Małopolska: rozwój lokalnej przedsiębiorczości i przetwórstwa w oparciu o partnerską inicjatywę edukacji ekonomicznej mieszkańców oraz regionalny system marketingu produktów z Małopolski”.

Certyfikat jest potwierdzeniem, że receptura produktu inspirowana jest lokalną historią i dziedzictwem przyrodniczo – kulturowym oraz produkowany jest niemasowo, przy użyciu naturalnych surowców. Każdy wytwórca, którego gospodarstwo lub produkty pomyślnie przejdą proces certyfikacji otrzymają prawo do posługiwania się znakiem Produkt Lokalny z Małopolski.

By przystąpić do procesu certyfikacji należy dokonać zgłoszenia swojego produktu lub gospodarstwa wypełniając specjalny formularz, a następnie oczekiwać na audyt certyfikujący przeprowadzany przez niezależną jednostkę. Udział w tym procesie jest bezpłatny, a ważność takiego certyfikatu wynosi dwa lata.

Wszystkie certyfikowane produkty sprzedawane będą w ramach Regionalnego Systemu Sprzedaży Produktów Lokalnych z Małopolski. Wyróżnieni wytwórcy mogą również skorzystać z różnych form wsparcia swojej działalności m.in. doradztwa technologicznego, prawnego oraz marketingowego. Ponadto, otrzymają pakiet materiałów promocyjnych i uzyskają możliwość udziału w kampanii edukacyjnej Produkt Lokalny z Małopolski.

Pierwszymi wyróżnionymi producentami są: Bonifraterska Fundacja Dobroczynna – Zakład Aktywności Zawodowej, Tłocznia Owoców Pawłowski, Gospodarstwo Pasiecznie „Prosto z Pasieki” Janusza Noszkiewicza, Produkcja i Sprzedaż Warzyw Jarosława Latały, Zakwas Mąka Woda Anny Woźniak oraz Przetwórnia mięsno – wędliniarska Bekonik.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek