logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.

Gwałt w dresie, czyli sportowa promocja stolicy

Your browser does not support the video tag.

Warszawą nie trzeba się zachwycać, wystarczy założyć dres i szybko ją przebiec, skacząc z budynków i przeskakując Wisłę. Taki sposób przedstawienia stolicy jako Miasta Gospodarza na potrzeby Mistrzostw Europy okazał się być niezgodny nie tylko z prawami fizyki, ale także z oczekiwaniami Polaków i… poczuciem dobrego smaku pisała Ewelina Janota w artykule poświęconym kontrowersyjnemu spotowi zamówionemu przez włodarzy stolicy. Spotkał się on z bezprecedensową falą krytyki. Litania narzekań jest długa: siermiężna idea kreatywna, scenariusz interpretowany jako ucieczka napastowanej seksualnie kobiety, groteskowe sceny wyglądające jak parodia parkour, komiczny skok przez Wisłę, przypadkowy (?) productplacement hotelu i restauracji, spoglądanie na zegarek, którego nie ma, a także plagiat spotu promującego Londyn jako kandydata do tytułu Gospodarza Igrzysk Letnich w 2012. – Taka natura internautów. Komentarze były złośliwe. Nie widzę żadnego podtekstu erotycznego – powiedziała w rozmowie z reporterką TVN24 Katarzyna Ratajczyk, dyrektor biura promocji miasta. Produkcja spotu kosztowała podatników 500 tys. zł.



Więcej: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek