logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gra wstępna, czyli o początkach związku
03.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Gra wstępna, czyli o początkach związku



Twórczynie projektu „Kinoterapia. Spotkania między kadrami” zapraszają 8 maja, godz. 11:00 do warszawskiego KINO.LABu na drugie z dwunastu spotkań w ramach cyklu 'Związki’. Jego uczestnicy obejrzą wspólnie film Petera Yatesa „John i Mary” (1969), w którym tytułowe role zagrali Mia Farrow oraz Dustin Hoffman. To zrealizowana na podstawie książki Mervyna Jonesa, historia ludzi, którzy po przypadkowym spotkaniu w barze spędzają razem namiętną noc, a rano próbują się do siebie zbliżyć.

– Po filmie zaprosimy widzów do rozmowy o początkach związku. Jakie oczekiwania, nadzieje i lęki wnosimy do rodzącej się intymności? Podyskutujemy też o grach jakie wtedy toczymy – mówi Karolina Giedrys-Majkut, która poprowadzi spotkanie po projekcji filmu. W panelu dyskusyjnym udział wezmą Barbara Markowska – socjolożka Collegium Civitas, psycholog Konrad Maj oraz aktorka Agnieszka Sitek, która wcieliła się w postać Mary w spektaklu „John i Mary” granym od lat w teatrze Ochoty.

Dla widzów, którzy zechcą pogłębić swój kontakt z filmem oraz poruszaną w nim tematyką organizatorki przygotowały 3-godzinny warsztat kinoterapeutyczny pt. „Mit relacji”. Rozpocznie się on o godz. 15:00 a poprowadzi go Anna Twardowska, która pracuje metodą psychologii procesu Arnolda Mindella. (Liczba miejsc ograniczona, konieczne są wcześniejsze zapisy: anna@kinoterapia.pl).

Wydarzenia w Kino.Lab wzbogacają teksty oraz wywiady dostępne na stronie www.kinoterapia.pl – rozmowa z małżeństwem psychologów: Anną i Konradem Majami oraz wywiad z Pawłem Wojciechowski z portalu 'Geniusz uwodzenia’.

Bilety na wszystkie wydarzenia dostępne są w kasie CSW Zamek Ujazdowski (ul. Jazdów 2). Udział w seansie i dyskusji to koszt 10 zł. a pakietu z warsztatem kinoterapeutycznym – 60 zł.

Projekt realizowany jest przy wsparciu Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego oraz British Council. Partnerami organizacyjnymi wydarzenia są: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Fundacja Komunikacji Społecznej, Kino.Lab, TVP Kultura Filmweb oraz portal kampaniespoleczne.pl








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek