logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Globalny karambol
19.11.2009
Tematy: Kreacje / printy

Globalny karambol



Według naukowców, na których powołuje się Greenpeace, jeśli ludzkość drastycznie nie ograniczy produkcji gazów cieplarnianych do 2015 roku, to świat nieuchronnie czeka globalna katastrofa.

Nadzieją na zatrzymanie zmian klimatu są decyzje, jakie być może zapadną na odbywającej się na początku grudnia w Kopenhadze konferencji ONZ. Mieszczący się w Hongkongu odział Greenpeace apeluje, żeby nie czekać biernie na jej rezultaty. Kampanią „Climate Hero”, która wystartowała w lipcu br., chciała wywrzeć presję na rząd, poprzez zmobilizowanie mieszkańców tej chińskiej metropolii do przyłączenia się do akcji „Dzień bez samochodu”, podczas którego zachęcano do pozostawienia auta w garażu i poruszania się komunikacją miejską.

Na potrzeby kampanii agencja Grey Hongkong stworzyła 3 kreacje prasowe, które bezpośrednio nawiązują do negatywnych skutków zmian klimatycznych, których jedną z głównych przyczyn jest ruch samochodowy. Obraz podtapianej linii brzegowej, tornada, czy topniejącej pokrywy lodowej uzyskany został z odpowiednio poustawianych samochodów. Pod ilustracjami umieszczono hasła reklamowe, których forma przypomina nieco oskarżenie np. „You are driving the poles to destruction” („Prowadzisz do zniszczenia biegunów”), czy „You are driving the wind into hurricanes” („Prowadzisz do tego, że wiatr zmienia się w huragan”).

Zmontowanie samochodów w obraz klimatycznej katastrofy zwraca uwagę, że stanowią one jedną z jej przyczyn, jednocześnie pomaga uświadomić sobie, że nasze codzienne wybory i styl życia mają wpływ na globalne ocieplenie.
M.Świejkowski








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek