logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  19.11.2009

Globalny karambol



Według naukowców, na których powołuje się Greenpeace, jeśli ludzkość drastycznie nie ograniczy produkcji gazów cieplarnianych do 2015 roku, to świat nieuchronnie czeka globalna katastrofa.

Nadzieją na zatrzymanie zmian klimatu są decyzje, jakie być może zapadną na odbywającej się na początku grudnia w Kopenhadze konferencji ONZ. Mieszczący się w Hongkongu odział Greenpeace apeluje, żeby nie czekać biernie na jej rezultaty. Kampanią „Climate Hero”, która wystartowała w lipcu br., chciała wywrzeć presję na rząd, poprzez zmobilizowanie mieszkańców tej chińskiej metropolii do przyłączenia się do akcji „Dzień bez samochodu”, podczas którego zachęcano do pozostawienia auta w garażu i poruszania się komunikacją miejską.

Na potrzeby kampanii agencja Grey Hongkong stworzyła 3 kreacje prasowe, które bezpośrednio nawiązują do negatywnych skutków zmian klimatycznych, których jedną z głównych przyczyn jest ruch samochodowy. Obraz podtapianej linii brzegowej, tornada, czy topniejącej pokrywy lodowej uzyskany został z odpowiednio poustawianych samochodów. Pod ilustracjami umieszczono hasła reklamowe, których forma przypomina nieco oskarżenie np. „You are driving the poles to destruction” („Prowadzisz do zniszczenia biegunów”), czy „You are driving the wind into hurricanes” („Prowadzisz do tego, że wiatr zmienia się w huragan”).

Zmontowanie samochodów w obraz klimatycznej katastrofy zwraca uwagę, że stanowią one jedną z jej przyczyn, jednocześnie pomaga uświadomić sobie, że nasze codzienne wybory i styl życia mają wpływ na globalne ocieplenie.
M.Świejkowski


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.12.2023

    Cały świat na tym korzysta


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 29.11.2023

    Na światło dzienne


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Cisza aż dudni


  • 23.11.2023

    DeepSteki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek