logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Festiwal Art Moves będzie jeździł po Londynie
21.09.2011
Tematy: Wydarzenia

Festiwal Art Moves będzie jeździł po Londynie



Festiwal Art Moves rusza w drogę – 1. edycja „wyjazdowa” tej imprezy odbędzie się w Londynie w dniach 23-28 września.

Fundacja Rusz realizuje i prezentuje w przestrzeni publicznej Torunia Festiwal Art Moves od 2008 roku zapraszając do udziału w nim cenionych artystów z całego świata. Prezentacja prac odbywa się na nośnikach, które zwykle wykorzystywane są do ekspozycji reklam: bilbordów, megabilbordów, wielkoformatowych ekranów LED. Wykorzystywany symbol współczesnego świata konsumpcji, jakim jest nośnik bilbordowy, zmieniany jest w symbol namysłu i refleksji.

W ramach trzech poprzednich edycji festiwalu pokazano prace 50 artystów z 35 krajów świata.

Celem projektu „Festiwal Art Moves w drodze” jest promocja Festiwalu oraz miasta Torunia poza granicami Polski. Festiwalowe prace zobaczą mieszkańcy Londynu i turyści. Organizatorzy zaprezentują 7 festiwalowych prac na vanach, które będą jeździć ustaloną trasą po ścisłym centrum Londynu (Park Lane, Hyde Park Corner, Piccadilly, Leicester Square, Trafalgar Square, Parliament Square, Embankment, Kingsway and New Oxford street) i parkować w strategicznych, najbardziej uczęszczanych miejscach. Jeździć będą prace 7 artystów: Boba & Roberta Smithów (GB), Marcosa Ramireza ERRE (Meksyk), Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego (Galeria Rusz) (Polska), Andrew Willetta (UK), Jerzego Kosałki (Polska) i Adama Niklewicza (USA).

Współorganizatorem Festiwalu jest Toruńska Agenda Kulturalna.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek