logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Farma cierpienia
18.12.2014
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci

Farma cierpienia

Your browser does not support the video tag.


Joaquin Phoenix jest narratorem filmu adresowanego do klientów popularnej w USA sieci sklepów Walmart. Pokazuje on prawdziwy, ukryty koszt dostępnego tam taniego mięsa.

Sympatyczne zwierzęta poddawane są nieludzkim torturom. Ich mięso trafia później do sklepów. A ta akcja każe temu powiedzieć "stop". Na stronie www.walmartcruelty.com umieszczono film, ukazujący warunki, jakie panują na farmach dostarczających sieci mięso oraz bestialskie zabiegi, którym poddawane są zwierzęta. Widz dowiaduje się między innymi o tym, że klatki, w których przebywają świnki, są tak małe, że uniemożliwiają im nie tylko swobodne poruszanie się, ale nawet wygodne położenie. 

Kampania ma na celu uświadomienie klientów o sposobach pozyskiwania żywności, która trafia na ich talerz. Chodzi o nagłośnienie skali problemu i próbę zakazania podobnych praktyk. Poza możliwością rozpowszechniania zawartej na stronie wiedzy za pomocą linków do mediów społecznościowych, można także podpisać stosowną petycję. Istnieje także możliwość dotowania organizacji Mercy for Animals, która zajmuje się walką o prawa zwierząt.

Dominika Charytoniuk



Nazwa kampanii:
Walmart Cruelty
Czas:
2014.12.2
Nadawca:
Mercy for Animals
Media:
Internet
Adresaci:
Klienci sieci Walmart
Hasło kampani:
The hidden cost of Walmart's pork (Ukryty koszt wieprzowiny z Walmartu)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek