logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  18.12.2014

Farma cierpienia

Your browser does not support the video tag.


Joaquin Phoenix jest narratorem filmu adresowanego do klientów popularnej w USA sieci sklepów Walmart. Pokazuje on prawdziwy, ukryty koszt dostępnego tam taniego mięsa.

Sympatyczne zwierzęta poddawane są nieludzkim torturom. Ich mięso trafia później do sklepów. A ta akcja każe temu powiedzieć "stop". Na stronie www.walmartcruelty.com umieszczono film, ukazujący warunki, jakie panują na farmach dostarczających sieci mięso oraz bestialskie zabiegi, którym poddawane są zwierzęta. Widz dowiaduje się między innymi o tym, że klatki, w których przebywają świnki, są tak małe, że uniemożliwiają im nie tylko swobodne poruszanie się, ale nawet wygodne położenie. 

Kampania ma na celu uświadomienie klientów o sposobach pozyskiwania żywności, która trafia na ich talerz. Chodzi o nagłośnienie skali problemu i próbę zakazania podobnych praktyk. Poza możliwością rozpowszechniania zawartej na stronie wiedzy za pomocą linków do mediów społecznościowych, można także podpisać stosowną petycję. Istnieje także możliwość dotowania organizacji Mercy for Animals, która zajmuje się walką o prawa zwierząt.

Dominika Charytoniuk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Walmart Cruelty
Czas:
2014.12.2
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Mercy for Animals
Media:
Internet
Adresaci:
Klienci sieci Walmart
Hasło kampani:
The hidden cost of Walmart's pork (Ukryty koszt wieprzowiny z Walmartu)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek