Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc społeczna, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
────── 10.09.2014
Fakty, które mogą zaskoczyć
"Konstruowałem roboty" "Miałem stypendium sportowe" "Mam pracę" "Znam cztery języki" "Przeszedłem operację serca" "Razem z synem uciekłam od przemocy domowej". Bezdomni z Orlando (stan Floryda) zostali poproszeni, by napisać jedną rzecz, której nie dowiedzieliby się o nich mijający ich przechodnie.
Krótki film przygotowany przez organizację Impact Homelessness uzyskał prawie 4 mln wyświetleń na portalu YouTube. Jak wyjaśniają inicjatorzy, akcja miała przeciwdziałać negatywnym stereotypom dotyczącym bezdomnych i uświadomić, że utrata miejsca zamieszkania to często konsekwencja zwolnienia z pracy, przemocy domowej czy poważnej choroby – problemów, które mogłyby dotknąć każdego.
Nazwa kampanii:
Rethink Homelessness
Czas:
2014.6.26
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Impact Homelessness
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby postrzegające bezdomnych przez pryzmat negatywnych stereotypów
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz