Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc społeczna, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
────── 10.09.2014
Fakty, które mogą zaskoczyć
"Konstruowałem roboty" "Miałem stypendium sportowe" "Mam pracę" "Znam cztery języki" "Przeszedłem operację serca" "Razem z synem uciekłam od przemocy domowej". Bezdomni z Orlando (stan Floryda) zostali poproszeni, by napisać jedną rzecz, której nie dowiedzieliby się o nich mijający ich przechodnie.
Krótki film przygotowany przez organizację Impact Homelessness uzyskał prawie 4 mln wyświetleń na portalu YouTube. Jak wyjaśniają inicjatorzy, akcja miała przeciwdziałać negatywnym stereotypom dotyczącym bezdomnych i uświadomić, że utrata miejsca zamieszkania to często konsekwencja zwolnienia z pracy, przemocy domowej czy poważnej choroby – problemów, które mogłyby dotknąć każdego.
Nazwa kampanii:
Rethink Homelessness
Czas:
2014.6.26
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Impact Homelessness
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby postrzegające bezdomnych przez pryzmat negatywnych stereotypów
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”