logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  23.04.2010

Fachowcy do wzięcia – od zaraz

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Alicja jest jak Krystyna Czubówna, a Bogdan – jak Juliusz Machulski. Podobieństwo dotyczy zarówno wieku, jak i energii do działania i zawodowego profesjonalizmu. 45-letni bohaterowie spotów reklamowych kampanii "Fachowcy 45 plus" promują zatrudnianie doświadczonych osób, które ukończyły 45. rok życia.

W reklamach podkreśla się fakt, że osoby 45+ to niewykorzystany kapitał. Ich wiedza, umiejętności, doświadczenie i zainteresowania często nie są brane pod uwagę w procesie rekrutacji, wyłącznie z powodu wieku.

Celem kampanii jest przełamanie negatywnych stereotypów dotyczących pracowników w wieku 'niemobilnym’ oraz zachęcenie pracodawców do utrzymania ich na rynku pracy. Kampania przekonuje właścicieli prywatnych firm, a także bezrobotnych po 45. roku życia, że osoby "w sile wieku" to fachowcy, z których wiedzy warto korzystać – tak jak robią to np. pracodawcy gwiazd telewizji, radia i filmu. Porównanie do sławnych osób świata kultury ma dodatkowo wzbudzić w odbiorcach poczucie własnej wartości, wiary w swoje możliwości i chęci do aktywnego poszukiwania zatrudnienia.

Kampania medialna – która jest częścią projektu „Promocja zatrudnienia osób 45+ w woj. łódzkim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – będzie realizowana w dwóch etapach – na przełomie kwietnia i maja oraz we wrześniu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Rówieśnicy
Czas:
2010.4.19
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
Media:
Telewizja, radio, prasa, internet
Wykonawca:
Kolman Advertising
Adresaci:
Pracodawcy, osoby bezrobotne, które ukończyły 45 lat, organizacje pracodawców, organizacje związkowe i pozarządowe, samorządy zawodowe, izby gospodarcze
Hasło kampani:
Fachowcy 45 plus do wzięcia, od zaraz





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek